23.8.07

English is easy, Grga is dead

Mal nejaku stetku za chrbatom a vyvazal sa na motorke pomedzi bufety hore dole. Som ho slusne zjebal pod ciernu zem. Nech mi nehuci do ucha ked pijem kavu, relaxujem, cumim do sirokeho dekoltu a spickami prstov prechadzam po spotenej siji stihleho zenskeho krku. Obcas si prsty obliznem, slane.

Vratil sa po hodnej chvili, autom, terenakom z vrakoviska. Cierne skla, aj tak bolo vidiet, ze vzadu niekto sedi, tipoval som to na posily. Len som sa pousmial, asi som natrafil na miestneho kokotka, hrajuceho sa na mafiana.

Zacal vo velkom style:
„Prepac, ze ta rusim.“
Ej bistu, mafioso pozerava Bonda, pomyslel som si.
„Prisiel som trochu neskor.“
No mne je to jedno, ja mam casu dost.
„Ale musel som sa osprchovat.“
Neveriacky som zdvihol hlavu. Co je buzerant? Co mi to tu hovori za picoviny, koho zaujima jeho osobna hygiena?
„Vies kto ja som?“
Necakal na odpoved a pokracoval v monologu. Nevnimal som slova, sledoval som kvapocky slin prskajuch z jeho nervoznych pier. Aj ked tento vystup musel odohrat uz mnoho krat na udrzanie svojej pomyselnej povesti v teritoriu, vkladal do neho nezdrave nervactvo. Na krku a na cele mu zacali navierat zily.
„...si ma vyhladaj, vazne si ma vyhladaj, ale ked si ma vyhladas, musi to byt vazne...“
Vazny kokot.

Zbadal na stole pohodeny maly svajciarsky noz. Oci mu pookriali.
„Aj ja mam taky v aute. 4600 korun ma stal. Original Victorinox.“

To uz bolo na mna prilis. Zdvihol som sa, pockal kym vstane a upravi sa aj moja spolusediaca. Hodil na stol utratu a utrusil jeho smerom:
„Anca, ja mam nozik.“
Kubo nechapal lebo nedaval pozor na hodinach lieteratury.

9 komentárov:

Anonymný povedal(a)...

:D *rehot*

falosnica povedal(a)...

dobre....chlapec si o sebe vela myslel a v hlave mal malo....poznam takych a moc ich nemusim:)

Žena od plotny povedal(a)...

Darmo, grga, vidno, ze si vychovany gymplarskym rezimom.

Kubo Kubo asi dost nechapal, doma tuka do googla :)

Pecosita povedal(a)...

:)))))))))))))))

...s pokojom anglicana odkracal nas hrdina za ziarivymi zajtrajskami, a rozkosou velmi pevne spojenou s tou spotenou zenskou sijou...

dievčatko s dáždnikom povedal(a)...

mám de javu

Anonymný povedal(a)...

Grga, mal si mu pochváliť tú tandemistku na motorke, keď on Tebe pochválil nožík a mal si povedať, že vymeníš:)

lemuel povedal(a)...

ROFL! Nadhera.

Anonymný povedal(a)...

Tak tento text sa da zaradit medzi klasicku sci-fi literaturu. Keby si sa takto zachoval v reale, tak by platila len ta cast nadpisu po ciarke a text by sa nachadzal v novinach, rubrika cierna kronika ;)

Anonymný povedal(a)...

:)))) ujeb dost, hlavne ten konec;)