14.8.07

Tak malo staci

Taky divny pocit som mal vcera zo seba, ze si kurvim zivot alebo nieco podobne. Bol som nesvoj, nervozny, rozpraval som sa sam so sebou, v aute som vytruboval melodiu co prave hrali v radiu. Zrely na psychiatriu.

Vecer som nemohol otvorit dvere na byte. Volam spolubyvajucemu, ze ci je doma. Troska zacal habkat a motat, potom z neho vypadlo, ze kluce pozical kamaratovi, ktory potreboval nieco riesit. Riesiaci kamarat mi otvoril dvere. Ani ma tak neprekvapilo, ze je to chlanisko ktoremu sa pred par dnami narodila dcera, skor som bol zaskoceny, ze trtkal zensku, ktora podrzala inemu borcovi ked oslavoval narodenie syna tak mesiac dozadu. Kurva par excellence, dava si vysoke ciele.

Stacilo ked som zistil, ze nie som ten najvacsi kokot na svete a hned sa mi lepsie dycha a usmievam sa bez priciny. Zrely na psychiatriu.

14 komentárov:

Žena od plotny povedal(a)...

Hajzel! Kokot ! Aj ten, co sukal, aj ta standa, aj ten, co mu kluce pozical !

dievčatko s dáždnikom povedal(a)...

Cica klídek pohoda, cest la vie

Anonymný povedal(a)...

prisiel na psa mraz a ak nie, tak pride :-)

Anonymný povedal(a)...

Si na dobrej ceste. Už sa v poho môžeš aj Ty oženiť. Máš už isté, koho budeš mať v posteli tesne po narodení potomka:)

falosnica povedal(a)...

hm,dnes uz suka kazdy s kazdym...som kamoska,ale osobne by som si rozmyslela ci poziciam byt len na dajaky flirtik

Anonymný povedal(a)...

Co je na tom zle? Obaja predsa oslavili narodenie potomkov. Maju zmysel pre dovod na "oslavy".

Anonymný povedal(a)...

fakt chuj. (ten kamoš)

užoffka povedal(a)...

Grga, asi ta prestanem citat. Stava sa z teba sentimentalny stary kokot.: )

Žena od plotny povedal(a)...

Grga je totiz zalubeny :-)Ale zrucnost - knapp und knackig , jasne a strucne mu nechyba.

Pisátor je preto najlepší este furt.

Anonymný povedal(a)...

mica ty ako vieš? do teba? :) píše mu to dobre, preto sme tu

Disposable povedal(a)...

;) grga teba fakt niekto asi vykastroval

dievčatko s dáždnikom povedal(a)...

to z vás všetkých hovorí závisť? veď ho nechajte, keď je zaľúbený, nech je, a keď sa dal vykastrovať, nech...

skrátená verzia: nech brouka žííít... :o)

Pecosita povedal(a)...

...paze, grgac, a ze ja som romanticka :)

svedci ti to.

Anonymný povedal(a)...

takéto veci ma vedia vždy potešit. omg