4.8.07

O nosoch

Po tretom malom pive, ktorym som brzdil neviem ktory fernet ma konecne zacali zaujimat aj slecny v podniku a nie len ta nevyriesena v hlave.

Hadzala desiny do jukeboxu a smiala sa sama na sebe ake picoviny vybera. Mala zvlastny usmev, pri usmeve krcila nos smerom nahor, jeho spicku zdvihala o neuveritelne centimetre.

Z casu na cas som zacitil na sebe pohlad od vedlajsieho stola. Fajcila cez cigaretovu spicku, vonavy dym nosalantne vyfukovala nosnymi dierkami. Cigareta v trubelke jej pristala. Vsetko mala na seba zvlastne zaspicatene a ostre. Spicate a dlhe nechty, ostry pohlad, uzky nos.

Barman zaregistroval moje esemeskove orgie a uskrny, ktore som hadzal nad kratkymi vetickami tlaciach ich do mobilu. Po kazdom fernete sa mi zdali veticky vtipnejsie a klavesnica mobilu neprehladnejsia a mensia. Mal nos na pripitych, ktori su pripraveni nechat sa ojebat.

Cural som pre barakom na tyzden vysadeny stromcek, nech si zvyka, co sa za mladi nauci, v starobe ako keby nasiel, s pocitom, ze ja jediny som dnes skoncil s dlhym nosom.

8 komentárov:

Anonymný povedal(a)...

Stať sa Cyranom tak ľahko, to sa podarí len Tebe:)

Žena od plotny povedal(a)...

Tuším, máš nos na ľudí, Grga, čo hovoríš na mňa a môj pršinos ?

a cigaretovú špičku chcem aj jaa. Vrr, len to nikde nemajú- takú tú dlhú.

cica

dievčatko s dáždnikom povedal(a)...

Cyrano? to akože grgáčik za kríčkom, recitujúc verše a snažiac sa o utajenie??? NIKDY :D
(alebo je metafora niekde inde) :o)

Anonymný povedal(a)...

girl with umbrella, metafora je (zatiaľ) len v tom dlhom nose:)

umbrella povedal(a)...

už je mi to jasné janka:o)

ale grgáč, nezabúdaj na cieľ, aj keď cesta je kľukatá...

(niekedy som sama sebe protivná, čo potom tebe, heh)

Anonymný povedal(a)...

hehe..aky funclub sa tu zbehol:))))

Pecosita povedal(a)...

podla nosa, spoznas kosa...aj ked...musi uznat, nie vzdy to plati ;)

a ze je nejaka nevyriesena v tvojej hlave? odkedy ty nieco take riesis vobec? ;)

Anonymný povedal(a)...

Vyfukovala nosom? Samoliecba hlienov?:)