9.8.07

Najdena symbioza

Stravili sme spolu nejaku chvilu a snazili sa najst crty, ktore by nas spajali. Neladili sme absolutne v nicom, ona zboznovala keksikovu a ja citronovu zmrzlinu. Aspon mi z nej nekradla.

Takto pri zmrzline, ona lizuc, ja hryzuc, sme prisli predsa len na spolocneho menovatela. Obaja sme ako deti stravili viac casu doma s anginou ako v skole pri ucebniciach. Jej vybrali aj mandle, moje vydrzali.

S vybratymi mandlami stratila daviaci reflex pri strcenych prstoch v krku, chuda, ked sa ozerie nemoze si ulavit.

Koho nevyfajcila bezmandlova, nevie co je oral.

12 komentárov:

Anonymný povedal(a)...

jako inak ;)

Anonymný povedal(a)...

Dobru noc a pekne sny. ;-)

Anonymný povedal(a)...

mačo! neverím že ho máš až do mandlí! Ukáž!

Anonymný povedal(a)...

A stihla pred orálom dolízať tú keksíkovú, alebo to bolo paralelne spolu oboje?:)

dievčatko s dáždnikom povedal(a)...

grgáčik veď ja som ti do témy skočila, fuck

Anonymný povedal(a)...

Nakoniec ste sa teda nasli.

Pecosita povedal(a)...

lubim happyendy...romanticka.

falosnica povedal(a)...

strucne s peknym koncom

-- kamikatze -- povedal(a)...

no jo, zeny, rychlo do nemocnice mandle vyberat :) ak mate kvalitne spravenu poistku tak na tom este aj zarobite :D

grga, len pre uistenie, stacia krcne? nosove netreba? :DDD

marmota povedal(a)...

Takže takto robia mandle zázraky??? A ja že prečo som tak výnimočná pre mojho ;-))
.
Ale o tom dáviacom efekte som nepočula. To faakt? Ja som sraľo, radšej nech mi je zle a trpím, ale vybľuvať sa vďaka svojej "pomoci" nedokážem. Nabudúce, keď sa naskytne príležitosť, tak sa premôžem a vyskúšam, či to funguje, alebo nie :)

Anonymný povedal(a)...

no hrozne...ale aj tak by som sa bal ze mi ho zenska potom ogrca...skusat nebudem:D

Anonymný povedal(a)...

..moje oblúbené.. zboznujem.. lora