21.10.07

Nenaplanovana realita

Sms-ku mi napisala nad ranom. Pouceny svojimi veritelmi, ktori mi s oblubou pri zaverecnych kapurkovych hucali do telefonu vyhrazky o odtrhnutych guliach, som mal vypnuty telefon. Aj tak som bol priprasknuty, teda aj hluchy.

Zapol som si ho az ked som si chcel vybrat na obed peniaze z bankomatu a nemohol som si spomenut na PIN. Moj mobil je moje vsetko, sam si nezapamatam ani kolko krat som sa bol za den vysrat. Pisala mi, ze prezila krasnu noc a dalsi vecer by chcela stravit so mnou. Pubertacka nevyprofilovana ale s dobrou prdelou. Dnes vecer mi da, naco inak by ma volala. Sebaisto som jej potvrdil ucast.

Den Parchant. S bliziacim sa vecerom sa moj fyzicky fond sposobenymi vcerajsim posedavanim s partiou zamrazenych poldecakov blizil k nule. Nasraty sam na seba som jej napisal ospravedlnuju spravu. Starnem kurva, ci stracam kondiciu, ani vidina poriadnej jebacky ma nevedela rozhybat. Pri zaspavani som mal vidinu, prave v tom okamihu ju trtkal niekto iny. Desne som ziarlil.

5 komentárov:

Žena od plotny povedal(a)...

takze nevyprofilovana.... ty hajzliku.

,-)

Anonymný povedal(a)...

Nič si z toho nerob, nabudúce jej to vrátiš:)

Anonymný povedal(a)...

Sak to je dobre, naco ziarlit. Clovek sa odbavi v hlave a nemusi ani pohnut prstom. ;-)

Lev bez hrivy povedal(a)...

Jaj Grga, treba sa naucit zdriemnut si cez den. Robili sme to v skolke a zase budeme. Ma to uzasny vplyv na kondiciu, vecer by si bol ako sijaci stroj...

Anonymný povedal(a)...

ty si pises do mobilu kolkokrat za den si sa bol vysrat?