18.10.07

Slovo robi chlapa

Chcel ma silou mocou namocit do nejakeho podradneho kseftu. Nereagoval som ako ocakaval, tak pripravil zaverecnu rec u neho doma. Mal to premyslene kokotko jeden snobsky. Sampanske pri bazene, obsluhovali nas styri pipky. Ako z katalogu. Neviem z ktoreho bordelu ich vyhrabal, vobec som ich nepoznal.

Spustil na mna tie svoje kokotiny, az ma z nich hlava bolela. Prestal som ho pocuvat a tuzobne pozeral na cecky tmavovlasky. Cela bola skvostne cierna. Jej prapraprababku musel vytrtkat turecky alipasa pri dobyvatelskych najazdoch. Z uvah o tom ako by vyzerala keby babku pretiahol sikmooky tatar ma vytrhla jeho otazka:
„Co si o tom vsetkom myslis?“
„Myslim si, ze zaklad su velke kozy a mastna pica.“, odvetil som pohladom neodtrhnuc od tych grandioznych silikonov.
Kokotko sa usmial a hodil do placu informaciu:
„Vsetky styri su pripravene spravit pre teba uplne vsetko, co si len zaziadas.“
Toto ma prinutilo obratit pohlad na neho.
„Hovoris, ze uplne vsetko? Naozaj vsetko?“
Slizko sa usmial a prikyvol.

Chytil som jeho mobil a jebol ho do bazena. Na turkynu som vystekol:
„Aport!“
A nic, ani ju nehlo.

Tak som kokotkovi vysvetlil, ze z kseftu nic nebude. Je len rozpravkar. Co on slubi, nikto na svete nevie splnit.

10 komentárov:

Anonymný povedal(a)...

Si mal zaveliť po turecky, šak Ti nemohla rozumieť:)

Anonymný povedal(a)...

No a dalej? Po papuli ti za to nedal? ;-)

Anonymný povedal(a)...

Dobre si spravil, urcite to bol nejaky g-profit OVB a mastna pica s.r.o dokopy ,inak good blog krstny ,moja krvna skupina

Anonymný povedal(a)...

LOL

Kozo povedal(a)...

Obcas mam pocit, ze mame spolocnych znamych. Kokotko je mi az podozrivo znamy .......

Pecosita povedal(a)...

aky duchaplny grgacik :)

Anonymný povedal(a)...

grga je frajer. na blogu urcite. by ma zaujimalo, kolko percent z toho je v skutocnosti ;-)

Anonymný povedal(a)...

anonymný, a nie je to jedno? ci myslis ze aj Bruce Willis ludom v beznom zivote bezne rozbija papule?

Anonymný povedal(a)...

to vurdo: nemyslim. ale cloveku ktory jedna s ostatnymi ako tuto grga pise by urcite rozbil... ;-)

Lev bez hrivy povedal(a)...

anonymny: mozno po papuli dostal, mozno nie, mozno ho dokonca vyhodili zbiteho z auta rovna pred policajnu stanicu, ale rozpravka konci v momente vysvetlenia ... :-)