20.10.07

Prilis bezchybny herec

Odkedy sa s nou dal dokopy bol nejaky divny. Prilis pozorny, prilis zamerany. Uvedomoval si svoje chyby, nevedel s tym vsak nic spravit. Liezol mi na nervy, s tymto presladenym spravanim musel po case liezt na nervy aj jej. Radil som mu, ked chce byt sladky, nech si ho natrie medom a strci jej ho do zadku. Oceni to ovela viac ako jeho neustalu poddajnost.

Myslim, ze viem cim to bolo. Ona bola dokonala telesne. On jej chcel konkurovat aspon charakterom a hrat bezchybneho. Je prilis dobry herec, ved som ho skolil, len sa obcas s rolou prilis zzije a zabuda po vystupeni prepnut do reality.

Ked sa nam do kvartiru natlacili jedneho vecera dve babenky, rozohrali tazku hru na grupak, tak sa zvdihol a odisiel. Jebo verny. Potom som sa musel hrat s dvoma naraz. Nie, ze by ma to nebavilo, ale bez gumy trtkat nechceli. Tak ma len fajcili ako kvalitnu kubansku cigaru, ktora nie a nie dohoriet.

Dospelo do ocakavaneho a uspesneho zaveru. Kopla ho do riti s zakladnou vycitkou, ze mu nema co vycitat. Osobne som sa tomu potesil, lebo ma to sameho prestavalo v nocnych uliciach bavit. Ziskal som znovu strateneho partaka. On sa k tomu postavil celkom rozumne a tvrdi, ze ziskal dalsiu zivotnu skusenost. Picovina. Dobre viem, ze sa zoserie pri dalsej, ktora mu trocha zvysi prevadzkovu teplotu hormonov. Dovtedy je moj.

5 komentárov:

Pecosita povedal(a)...

kazdy chce pre seba to najlepsie. kto tvrdi opak, klame. nechcela pana dokonaleho? no, jej skoda. pride ina, ktora to oceni.

taky blabol, ze "nemam ti co vycitat, tak ta nechcem"? kolko ma rokov? 14? si mohla aj nieco lepsie vymysliet.

Anonymný povedal(a)...

o koho išlo? nebol to ani náhodou mikser že nie?

Anonymný povedal(a)...

čo už môže byť horšie ako krátky zdvorilý kokot...

-- kamikatze -- povedal(a)...

to co mas za kamaratov ze sa koli babe hraju na dokonalych?... klise... a aj tak to dlhodobo nema vyznam. jedine ak koli sexu... :)

Anonymný povedal(a)...

Tie kubánske cigary sú tuším ako ich šéfko. Tiež nie a nie dohorieť:)