29.4.06

Mysliet dopredu

Otazka znie preco si narazit uz hotovu mamicku s dcerou a nie nejaku neskusenu pubertacku a tu vychovavat. Mikser ma na to tiez svoj nazor, mikser je vsak cigan, zije len pre sucasnost nepozera do buducnosti.

Mamicka bude este pouzitelna tak 10-15 rokov. Potom pridu ochabnute cecky, padnuty zadok, vyplznute chlpy v rozkroku. Naco by mi bola taka dochodkyna. Dcera bude prave v spravnom veku, vychovana podla mojich predstav. Tak presedlam. Co som ja horsi ako Woody Allen?

2 komentáre:

Anonymný povedal(a)...

Boha, toto je fakt hnusne!

Davaj si sem oral, anal, fekal, to mi je jedno...
ale Woody Allen?!

A my bezdetne si mame akoze trhnut?!

Unknown povedal(a)...

na jebacku su aj bezdetne ok, ale to je len taky kratkodoby efekt, trvajuci sekundy, nie som svina s polhodinovym orgazmom