21.4.06

Do bezvedomia

Moj pravnik mal pravdu. Mam vazny pruser a prisiel som na zaklade mojho mobilneho operatora.

Dostal som upomienku za nezaplatenu fakturu. Vytrel som si s nou rit. Prisla dalsia faktura z podobneho papieru, tak som ju pouzil rovnako. Zacalo mi byt divne, ze mi kazdy mesiac chodi novy hajzelpapier ale len vo forme faktur, upomienky nejak prestali. Neplatil som ani korunu a na erotickych linkach mi uz tykali vsetky pracovnicky.

Potom som zistil, ze jedna nemenovana statna institucia plati vsetko za mna lebo ma rada pocuva. Je pre nu jednoduchsie a lacnejsie platit par tisicok mesacne ako zistovat novy kontakt keby ma moj operator zrusil a vypol.

Mam rad prusery, zlacnuju a svalitnuju moj plytky, konzumny styl zivota.

1 komentár:

Pecosita povedal(a)...

tomu hovorim: fasa sposob ako usetrit