12.4.06

vesela velka noc

Dnes som dostal prednasku, ze si mam ctit krestanske zvyky svojich predkov a dva dni nezrat maso. Zeleny stvrtok a Velky Piatok. Piatok je u mna vzdy Velky a pise s velkym Pe, kurva, ved je to najkrajsie poobedie v tyzdni a nasleduje mnou uctievany pohansky vikend.

Ako roduverny krestan a katolik si tieto sviatky uctim, ved verim. Verim na Babiky. Ked sa s nou stretnem zjebem sa s nou pod obraz Bozi a potom si pod nim aj zajebeme.

3 komentáre:

Filip Struhárik povedal(a)...

sorač, hádam som z iného sveta, ale zdalo sa mi to nevhodné... a to nie som ani katolík, ani veriaci!

Anonymný povedal(a)...

Ad nr.1: muhehehehe :-))))))
Grga, tak dufam, ze si po sviatkoch nezostal s dvoma kraslicami ale aspon tie inicialky tam mas vytetovane. Co ti to vtedy Vurdo radil ;-)

Unknown povedal(a)...

filoss stay cool, ja som mimo a som tomu rad