8.4.06

Utrpenie mladeho srnca

Zenske su lenivy mrchy. Rozhodnu sa holit si pice a robia to menej pravidelne ako si ja oskrabavam svoj ksicht. Pri jebacke mam potom pocit ako keby som trtkal jezka. Gule sa mi pri kazdom prirazeni nabodavaju na stovky malych ihiel.

Minule som z podobnej mrchy zliezol v najlepsom a zacal si prezerat gule pomocou zrkadielka. Kukala na mna jak puk.
"Uz som vselico videla, ale takto jebnuteho este ne."
"Zlato, kukam ci mi to tvoje picne strnisko neprepichlo vajca. Mam nejaky divny pocit, ako keby sa mi tam teraz hompalali derave a prazdne velkonocne kraslice."


Ta stetka tym posratym, zenskym, vypocitavym instinktom zhodnotila situaciu:
"Dobry napad. Mal by si si ich prepichnut. Mne pilule na antikoncepciu nerobia dobre na plet a rastie mi z nich rit."


6 komentárov:

Anonymný povedal(a)...

Skus zamavat ziletkou v ramci predohry. Aj nejaky motiv by si tam mohol vyholit. Trebars svoje inicialky :-D

Anonymný povedal(a)...

Inicialky nie su zly napad. Ale nezabudni, ze musia byt zrkadlovo, aby sa ti spravne vytetovali na gule :)))

Anonymný povedal(a)...

che-che

Pecosita povedal(a)...

vurdo ;)))) ty mas teda normalne priestorovo zdkadlovu predstavivost.

grga: celkom ti to ta stetka nandala si myslim :P

Anonymný povedal(a)...

neverim ze takato smazka ozaj existuje, ale ako vtip je to ok

dust_bunny povedal(a)...

to bolo krasne