2.4.06

Zahajil som sezonu

Na petrzalskej hradzi. Prvy krat tento rok na inlinoch. Potreboval som vypotit zbytky THC a alkoholu z vecera.

Matka priroda blaho vplyva na moje instinkty a pudy. Stacilo chvilu korculovat za zenskou panvou a nevedel som co so sebou. Musel som ju vyprasit v najblizsom lesiku. Priamo na kapote. Rval som to do nej az tlmice vrzgali, cely cas som si predstavoval tie masite pery, modre oci a pohlad babiky zo vcera.


Tak ma napada, ze nejaky sexuolog povedal, ze sex sa odohrava v hlave. Ja som v hlave pretiahol babiku, pritom som ho vrazal do mojej kapotovej lasky. Tak teraz neviem s kym som mal vlastne sex.

4 komentáre:

Anonymný povedal(a)...

Ta fotka vyzera dost real, este aj znacka je slovenska, ty si to snad nakoniec fotil sam! :)

Unknown povedal(a)...

nepracujem s plagiatmi .-)

Anonymný povedal(a)...

ta nova oktavka vyzera super ;-)

Anonymný povedal(a)...

niet nad vlastny fotoarchiv!