17.12.06

Prekvapila

Sled pracovnych dni konciacich vianocnymi posedeniami s obchodnymi partnermi pokracoval aj cez vikend. Posedenie s priatelmi a odovzdavanie si prijebanych balickov zabalenych vo farebnom celofane s infantilnymi vianocnymi motivmi.

Jeden som dostal pod stolom, len na mna mrkla, ze sa jej nepaci skoricova vona minideodorantu co mam v aute zavesene na spatnom zrkadle. Mam to zmenit za nieco prijemnejsie, skryva sa v to v darceku.

Rozbalil som ho az v aute.
Museli byvat snehobiele.
Vykazovali skrvny dlhsieho nosenia.
Puch z nich razil na dva kilometre.
Nosila ich aspon dva tyzdne.

Biele tangace sa mi hompalaju na spataku, vzdy si k nim privoniam ked stojim na cervenu. Vynoria sa mi prijemne spomienky spojene len s nou, ma nezamenitelnu aromu.

33 komentárov:

dievčatko s dáždnikom povedal(a)...

jo, a ostáva po spomienke na ňu pocit, akoby si jej končekmi prstov práve prešiel po brušku:o)
hehe

romantičnieš nám?

Unknown povedal(a)...

vobec, len som tym chcel povedat, ze mi uz auto nesmrdi skoricou ale picacinou .-)

Anonymný povedal(a)...

Kazda ma nezamenitelnu aromu...Ja teda tangace neovonivam ale myslim si to.-))

Pecosita povedal(a)...

dva tyzdne? dobra humusacka...ale nezamenitelna...veru.

dievčatko s dáždnikom povedal(a)...

podal si to tak poeticky, že som sa skoro naľakala:o)

Kozo povedal(a)...

Len aby tie "škvrny" boli len jej. Inak by to bolo vcelku ironické a duplom zábavné.

dievčatko s dáždnikom povedal(a)...

polepetko :D

Anonymný povedal(a)...

Polepetko K+ :)) hehe

Grga, tuším si s novou arómou spokojneší ako so škoricou. Ku škorici si na križovatkách neprivoniaval..

just-K povedal(a)...

no nexcela by som sediet na mieste spolujazdca....aby sa mi celu cestu pred ocami kolisali niecije tangace a este za sebou nexavali zavan smradu...

Žena od plotny povedal(a)...

staci ich nosit jeden den a desatkrat v nich onanovat. Vysledok je rovnaky.Mica

Unknown povedal(a)...

mica, cierne by sa k farbe auta hodili viac, mas prilezitost .-)

Žena od plotny povedal(a)...

heh...to by bolo pekne....biele na ciernom ....hihihih....
good.

Anonymný povedal(a)...

a okramovane nechces?

Unknown povedal(a)...

sa nevypytujte a posielajte co mate, na hajzli sa mi tiez prestava lubit ten deodorant co mam

dievčatko s dáždnikom povedal(a)...

:o) daj adresu:o)

Shanti povedal(a)...

hiii, no takato debata a ja som to presvihla

dievčatko s dáždnikom povedal(a)...

shanti tak sa rychlo pridaj:o), a grga neposle tu adresu, aha ho zbabelca:o)

Shanti povedal(a)...

umbrella: no ty si jaky agent provocateur :) , chudinka grgino - sarmanty zvodca a lamac zenskych srdc na uteku - hrozi mu udusenie v tangacoch zo vsetkych kutov sveta

dievčatko s dáždnikom povedal(a)...

:o)shanti verím, že vďačne :o)

Žena od plotny povedal(a)...

no ale grga, ak posles adresu na mail, fakt ti daco dorucim :-)
vramci vdaky za dvihanie nalady na blogu.

dievčatko s dáždnikom povedal(a)...

katarina a nie len za dvíhanie nálady;o)

ale grga sa nam hanbí, zjavne

Unknown povedal(a)...

ked by som uz mal zverejnit adresu svojho brlohu, ocakavam, ze si ich budem moct z nositelky stiahnut sam.-)

Pecosita povedal(a)...

aaakoze aka kampan.

hodina grgovi? :D

Anonymný povedal(a)...

az hodina? zasluzi si? :-)

dievčatko s dáždnikom povedal(a)...

myslím, že by mu malo stačiť 15 minút slávy:o)

(to bol vtip)

Pecosita povedal(a)...

skor som myslela, mile damy, ze budeme velmi velmi stedre a usporiadame charitativnu zbierku. je predsa cas vianoc, pokoja, bilancovania, ale aj cas, kedy si uvedomujeme, ze na svete existuju ludia, ktori potrebuju nasu pomoc. napriklad taky nas milovany grginko.
a preto by sme mohli obetovat jedny pouzite gatusky a sprijemnit mu ten jeho zivotik, ktory je bez gatusiek tohoto druhu bez chuti a bez zapachu. potesime ho, a nas bude hriat dobry pocit...ze mame srdce!!!!

dievčatko s dáždnikom povedal(a)...

tak premýšľam grga miláčik, páčili by sa ti také jednoduché biele bavlnené, alebo radšej umelinku s čipkou do bordova? tangáče, či obyčajné, aj bedrové by sa našli...

no len si povedz veď si náš:o)

Pecosita povedal(a)...

ja by som aj take lepsejsie cierne tanga s ruzovou cipkou obetovala. take nie velmi umelinkove, lebo to skresluje tu pravu vonu.

ved si nas :o)

Kozo povedal(a)...

2Pecosita: Myslím, že by to bol dôkaz toho, že máte aj iné veci a nie len srdce.

lizardik povedal(a)...

uaaa, grga fandím ti, dúfam, že sa ti podarí vyzbierať všetky gaťky v bratislave a na jar a v lete budú konečne všetky kočky chodiť na ostro, juuuuuj už aby tu leto bolo a aby príjemný vetrík pofukoval :-D

Anonymný povedal(a)...

Dnes som presedela v aute hodnú chvíľu. Okolo mňa frčali autá jedna radosť. Zrazu som zacítila tú arómu, o ktorej píše Grga. Zbystrila som pozornosť, či ma neobieha auto s gaťkami.
Nie. Samé ružence, plyšáčiky a smradľavé voňačky.
Tak som dostala chrobáka do hlavy. Či som si ráno pri obliekaní nesplietla koše na prádlo. Mám jeden na čisté a jeden na použité:-)

Anonymný povedal(a)...

Pokial ti tam nevisia bombardaky po starej mame tak je to ok ;)

sas povedal(a)...

grginko, prestan uz fetovat tie nohavicky, vyvetraj a napisa nam zase nieco nove, smiesne, take, ako len ty vies...