14.12.06

Vianocny vecierok

Stretol som na nom svoju byvalu. Trochu ma po rozchode osierala medzi kamaratmi, tak som si ju chcel vychutnat. Vzdy mavala komplex z toho, ze pravidelne sa jej robil kutik. Ja som si robil srandu, ze ma nevie fajcit, vzdy mi odvrkla, ze je to skor z toho, ze si neumyvam poriadne cicinu.

Teraz mala pre zmenu kutiky dva, tak som ju podpichol ci si narazila spinaveho cigana, ktoremu pravidelne huli to neumyte brko.
Velmi siroko sa usmiala, az jej tie chrasticky v kutikoch popraskali a oznamila mi, ze konecne ma chlapa s poriadnym vtakom, ktory ledva narve do huby az jej to trha usta.

11 komentárov:

Anonymný povedal(a)...

tak teraz uz len dufam ze nerobime pre rovnaku spolocnost grga ;-) ten vianocny vecierok si totiz mlhavo pamatam :-) nehral sa tam nahodou poker?

Anonymný povedal(a)...

ejha :) tak toto si nechas grga?

dievčatko s dáždnikom povedal(a)...

hehe, 1:1,

ale myslím, že ešte príde čas a ty určite zaboduješ:o), ale smejem sa a nie je to škodoradosť

Anonymný povedal(a)...

mas rad zeny, ktore ta vedia odjebat? :-)

Anonymný povedal(a)...

No čo ... ja na Tvojom mieste by som bola rada, že sa jej VTEDY natrhol aspoň jeden kútik úst a Ty si si myslel, že to má z niečoho iného.
Buď rád, že máš aspoň polovične veľkého vtáka:-)
Keď k tomu pridáš svoju charizmu, si veľký tak akurát:-)

dievčatko s dáždnikom povedal(a)...

vidíš grga, ženy ťa milujú:o)

Kozo povedal(a)...

to si si len tak nechal a odišiel si bez patričného komentára ? :))

Anonymný povedal(a)...

chyba mi tam zaver...nejaka veticka ako "bonus" od Teba pre nu...Alebo nic take nebolo? .-)

Anonymný povedal(a)...

Tiez sa mi to vidi dake nedokoncene
Nechce sa mi verit, ze by jej Grga nezanechal dake "mravne ponaucenie"
a len na prazdno pregrgal :))
Nie je toto daka draftovana neuplna verzia clanku, Grga? :))

Anonymný povedal(a)...

sorry, malo byt "preglgal" :(

ninka povedal(a)...

Tak tomu sa povie, ze ti to nandala :DD