9.12.06

Tichy pozorovatel

Ako spravny nadrzanec som prisiel skor, ona ako spravna stetka meskala par minut. Aby bolo jasne kto je panom situacie.

Cakal som ju na recepcii, cas som zabijal citanim reklamnych platkov o prospesnych ucinkoch sauny. Saunu nemam rad, ale co by som neurobil preto aby som ju videl zabalenu len v tenuckej plachte. Mokre telo a tenka bavlna, vitazna kombinacia vsetkych modnych prehliadok.

Na recepciu sa vyvalil nespokojny zakaznik, nadavajuc, ze voda v bazene je studena. Ledva zmizol v satni vyrazil z inych dveri dalsi chuj, cerveny ako rak, ze voda v bazene je prilis horuca, skoro dostal infarkt. Co viem maju len jeden bazen ale plno jebnutych zakaznikov.

7 komentárov:

Shanti povedal(a)...

este mohol nabehnut treti a povedat ze do vody nacikal, hned by bolo jasne, ze je nacase prekontrolovat teplotu

Anonymný povedal(a)...

pocuj, a to si mal byt v tej saune aj s nou?

Anonymný povedal(a)...

a preco chodis medzi jebnutych? lebo ti spadol mozog medzi nohy? :-)

Žena od plotny povedal(a)...

stavim sa, ze jeden z tych dvoch bol moj stary..... teda teraz uz len stary. A mozno obaja.
Mic.

sas povedal(a)...

ty si patril medzi ktorych zakaznikov? tych co im bola voda studena alebo ktorým bola horuca?

Unknown povedal(a)...

shanti tam do vody nestia, lebo pridavaju taku zaujimavu chemikaliu, ktora reaguje s mocom, takze to vyzera tak, ze ten co sa vo vode vysti ako keby plaval v cervenom oblaciku .-)

sys.admin nato, ze si admin ti to velmi logicky nemysli .-)

maia kokoti su na celom svete .-)

cica nebol .-)

sasanka ja som ako zakaznik ten najprotivnejsi z protivnych .-)

Anonymný povedal(a)...

cerveny oblacik.. vlastna skusenost? :)