4.12.06

Zelena vlna

Celou dialnicou som si pustal Audioslave a tesil na novy pracovny tyzden, vikendy nicrobenia ma zabijaju. Prva krizovatka na kruhovom objazde, par pump po pravej strane, posledna svetelna, v mysli som uz zabocil dolava, vybehol mierny kopec a Nitra za mnou.

Ked tu zrazu kokot sprava, jeho cista cervena, mne svietila zelena uz asi dva tyzdne, kopol som do brzdy, ABS mi krasne masirovalo chodidlo ako frajerke vibrator posvove steny. Musim uznat dobry fet, cisty adrenalin sledovat ci to vyda alebo mu jebnem do dveri.

Jebol som mu zboku do kufra, kokot s ciernym Cliom zdrhol. Tak som si trochu ponadaval, odstavil auto v strede krizovatky, poobzeral, zistil predbezne skody a poslal do pice vsetkych, ktori zacali vytrubovat, ze prekazam v ceste.

Kto stretnete cierne, trojdverove Renault Clio s pokrcenou lavou ritou a nitrianskymi SPZ, ze pozdravuje Grga Pitic, je lepsie, ze zdrhol, v poslednej dobe som nejaky prchky, este by som to chcel riesit na mieste.

8 komentárov:

lizardik povedal(a)...

no, rada jednoduchá, nabudúce ho dobehni a v štýle mafiánskych naháňačiek vytlač z cesty, myslím, že už sa nikomu do jazdnej dráhy pchať nebude :-D

Anonymný povedal(a)...

eh tak riesit na mieste? Nu ja som videl chlapika, co sa podobne snazil rozhodit taku zrelu 50tnicku ;-) Pani mu vpalila ranu, ze v minute nasadol nazad do auta a odpalil ;-)) Takze pozor, aby si to nakoniec neodniesla papula a ego :-)))

Anonymný povedal(a)...

aj ked na espezetke NR mam - ja som to tentoraz nebola... :)

Pecosita povedal(a)...

karaska to nebola, ale keby to bola taka kocka, ako ona, tak by si isto poriesil, ze? ;)

Anonymný povedal(a)...

Peco, mas krasnu fotku, som ti chcela povedat. :-)

Anonymný povedal(a)...

Na to, ze si pupkaty, s jebakmi a neviem cim este, si dost veris...ale bacha, kreditka s neobmedzenym limitom v pastnom suboji je platna ako mrtvemu zimnik .-)) Good luck, anyway (resp. pre teba asi good fuck, to sadne lepsie)

Nick povedal(a)...

Tiez som najprv tipoval karasku :)

Anonymný povedal(a)...

hehe, ja som z nr a ked ho uvidim dam ti vedet Grga