25.11.06

Premeny v case

Neustale sa zlepsujem. Napredujem.

Ako dieta som bol zakomplexovany, obezny, pri rozhovore som pozeral do zeme. Ak som zaklamal, bolo to na mne vidiet na hony daleko. Na telesnej som nedokazal splhat po tyci a preskocit kozu, vzdy som ju len s respektom omakal, citlivy omak mi zostal dodnes.

V puberte som mal pocit nutnosti upravit svoj zovnajsok do dokonalosti pred oslovenim platonickej lasky. Tak dlho som si vytlacal jebaky pred zrkadlom az mi platonicku lasku zacal trtkavat sused.

Dnes mam image v pici, obezita zostala, komplexy som vyvazil kreditkou s dostatocnym limitom. Cumiet do oci dokazem kazdej a kazdemu. Ojebavanie sa stalo mojim konickom.

Chlapik pre dochodkom mal zle pocity. Tak sa ma prisiel opytat, zevraj vyzeram seriozne. Budeme prepustat? Nebudem mu predsa kazit vikend. Ukludnil som ho, potlapkal po ramene, zablyskal zubami. Len co zacapil dvere podpisal som dalsi prepustaci dekret, zhodou okolnosti jeho, od prveho. Stastne a Vesele.

A vobec nemam zo seba zly pocit. Ak sa obcas dogrcam, pripisujem to nekvalitnej strave a alkoholu.

10 komentárov:

Žena od plotny povedal(a)...

Fiiiha..fiiiha.... obcas na sebe clovek bada zmeny a takto pekne ich rozanalyzuje len preto, ze tie vycitky tam su. ANi nie ze vycitky, ale konstatovanie, ze kurva, predsa len sa zo mna stala strasna svina.
Ja som oproti tebe svätusik, ale pocas roka to so mnou slo tiez komplet dole.. paradoxne sa mam lepsie. Este keby som nebola zalubena..

Anonymný povedal(a)...

Presne takto si Ta predstavujem.-))

Anonymný povedal(a)...

A zuby uz nebolia? :-)

sas povedal(a)...

Caf Grga, podaril sa ti opis riadnej kreatury, congratulation!
Este lepsie ako s tym smradlavym hovnom z hruskovice alebo tym krvavohnisavym chrachlom na chodniku! Zacinajuce bulimicky navigovat "semka" aby sa im podaril..grga...caf!

germa povedal(a)...

grga a teraz si sa vyfarbil. Veď ty si citlivý dobrý charakterný človek z mäsa a kostí

Anonymný povedal(a)...

Ej, Grga, cim som ta urobil, tym si aj zostal. tvoj smutny otec

Anonymný povedal(a)...

Skvelé.

Anonymný povedal(a)...

Je to smutne ked sa ojebavanie stane konickom..

Daily Whinger povedal(a)...

az take smutne to nie je, kym to cloveka bavi.

Nick povedal(a)...

Grga a cit? :)