18.11.06

Predlzeny vikend

Zacal v stvrtok elegantne, husacinou. Obzral som sa, viem preco chodim na podobne akcie v teplakoch. Ku koncu som uz bol trochu aj agresivny, lebo mi nechceli naliat kapurkovu. Pili sme ich uz asi zo dve hodinky tempom, ze nestihali umyvat poldecaky, ale to ich neospravdlnuje nevyhoviet slusnym hostom, aj grcat sme chodili von, na terasu.

Zobudil som sa v nejakom cudzom byte, kvalitne som sa im tam vysral, hruskovicu bolo citit aj z toho hovna, a pobral sa na rodinne stretnutie po dlhej dobe. Mama ma privitala:
„Ty si musel riadne ozrat, celu tvar mas opuchnutu.“

Isiel som prekontrolovat situaciu do zrkadla, lave lice napuchnute ako ruzovolici vypaseny stredoveky mnich. Tato vizaulna kontrola spustila neutichajucu bolest v celej papuli, zuby mi zacali brniet, bolest vyrazala az do bradaviek. Doma som zozral celu zasobu liekov proti bolesti, nepomohlo. Vecer som si skusil zatrtkat, nepomohlo.

Je to asi prvykrat v zivote co upenlivo ocakavam pondelok, tesim sa na navstevu zubara a pritom nadavam na jeden volny den naviac, predlzujuci moje trapenie.

5 komentárov:

Anonymný povedal(a)...

vsetkemu rozumiem...len predstava toho, ako si "skusas zatrtkat"... Mal si to aj urobit, bolo by sa Ti mozno ulavilo.-))

Anonymný povedal(a)...

A koho to mas v zuboch, ked ta rozboleli?

sas povedal(a)...

ja tomu zas praveze nerozumiem.. v BA je zrusena zubna pohotovost?
a dalej.. co je to kapurkova?
taky blivajz, ze hruskovica..fuuj,
No ale ved co si chcel,si mal..ne?
Len co tí chudaci v tom byte..? Uz ta nepozvu,ked si ich tak obsral..

Inak pises velmi peknucko, tak zivo,a ja mam taku predstavivost..
som skoro tycku hodila :)

Anonymný povedal(a)...

Sasanka:
Dobrá hruškovica nikdy nie je zlá (ale slivovica je lepšia :-). Prajem Ti, aby si raz tú dobrú našla.
Kapurková = posledný panák na odchod (zaviedli Rusi, do dokonalosti doviedli Slováci, ktorí neodchádzajú kým je čo piť :-)

Anonymný povedal(a)...

Na vine Tvojho strádania sú jednoznačne kelneri, ktorí odmietli pokračovať v seriáli Kapurkovo. Keby boli ochotní vydržať tempo umývania poldecákov ešte 3-4 hodinky, mal by si spoľahlivú anestézu až do pondelka rána. Bež im vynadať a ak to bolo u Amíkov, v pohode vyhráš na súde odškodné vo výške, z ktorého mi pošli 10PRO na Nommer C.: ... však vieš, ako obyčajne:-)))))