12.11.06

Radsej nech to zostane v rodine

Z alkoholickej vlny radosti a bezstarostnosti ma prebralo nariekanie dvoch ozratych strnastiek pri hajzli. Stratila sa im kamaratka, este viac ozrata ako ony dve. Neexistuje, viac sa neda. Ako trafi domov, co jej povie otec a ine zbytocne otazky, na ktore som vobec nemal v umysle hladat odpoved.

Takto prebraty som zacal pozorovat a triedit zenske osadenstvo. Bud dievcata alebo mamy, doslova. Dominoval vekovy priemer pod osemnast, potom hlboka roklina prazdnoty a nasledovali v slusnom pocte zastupene styridsiatky. Kurva, kde bolo nieco jebatelne?

Postupom casu sa z tychto inkoherentnych vekovych hladin vyprofilovali rodinne puta, davno som nezazil aby sa na jednej diskoteke opijali mamy s dcerami. Mamy si poziciavali dcerinych frajerov na parket, ked sa dcery nedivali, tak aj vlhky francuzak ukazal svoju prepletenu tvar slintajucich jazykov.

S briezdenim som sa domahal v hot-dogovom stanku kuracieho sote, hranolky s ryzou pol na pol. Mladsia, ale strasne skareda bufetarka, ma poslala s prehladom do pice, nech neotravujem. Cakala mamu, celu noc pracujucu hajzelbabu. Hajzelbaba vysypala za vrecko minci a dali sa do pocitania.

Rodinne puta hrali tuto noc prim. Posledne dve pracujuce kurvy v bordeli, ktore este nesli spat a boli ochotne chvilu podrzat dieru, boli na prekvapenie mama s dcerou.

3 komentáre:

Kozo povedal(a)...

Mal si si zavolať na pomoc fotra.

Anonymný povedal(a)...

Ak ešte chvíľu vydržíš, dočkáš sa aj trojgeneračných ...:-)

April povedal(a)...

No, geny nepustia :)