10.11.06

Co som ja horsi?

Nenasralo ma ani tak burzoazne uzivanie si kristaloveho jedinca pocas pracovneho tyzdna, ako obdivna diskusia pod jeho spotom.

Okamzite som obvolal znamych a zistil si referencie na najlepsiu maserku v okoli. Zdoraznujem slovo maserku, nemal som naladu aby sa po mne valal nejaky 40 kilovy trtko, ktoremu orientacia vyraza do smatravych dlani vo forme tepla. Oholil som si gule, nech to nejak vyzera, ked sa rozplastim na bruchu a mierne roztiahnem nohy, ako je to na maserskom stole najpohodlnejsie.

Maserka s referenciami ako delo bola slepa ako patron, na gulach som si kludne mohol zapliest vrkociky, bolo by jej to jedno. Svacla mi na chrbat masersku emulziu, presla skusobne dva krat povedla celej chrbtice a vyriekla ortiel:
„Pocitac a auto.“

6 komentárov:

sas povedal(a)...

chachachaaaa :)som sa z chuti zasmiala...ad 1 - kristalový jedinec :) ad 2- smatrave dlane 40kg teplo orientovaneho trtka:) ad 3 - zapletanie vrkocikov ma uplne dostalo...chachachaaaaaa
Takze od dnes chodis na biku? :)

Žena od plotny povedal(a)...

kurna.... aj mna to ovplyvnilo...ja sa idem cvachtat do aulandie zase..ale masaze su tam nahovno :-/
AJ JA CEM.

swarovski povedal(a)...

grga, auto a pocitac za jednu masaz od slepej maserky- tomu hovorim dobry deal :))) a ze kto je tu burzuj...

mica, do ualandie? hm, tam mam nejake volne poukazy, platia do konca roka... necham ti ich na informaciach? len nepoviem na ktorych :) ved sa popytaj

Pecosita povedal(a)...

tomu hovorim odhad na prvy dotyk. :)

Anonymný povedal(a)...

swarovski, ocividne si to nepochopil...

swarovski povedal(a)...

anonymous: ty si ocividne nepochopil, co znamenaju tie 3 "smajliky" na konci vety :)

ironia sa to vola...

a nehrot, len sa zamysli, kym nieco napises.

mier :)