14.11.06

Pretlak

Silou mocou sa chcela stretnut v shopping centre. Neviem ci sa mienila stratit v anonymite davu, alebo je jednou z tych, ktore chodia na prechadzky do butikov v style:
Kam pojdeme dnes, do Auparku?
Tam sme boli naposledy, radsej Polus.
A dokazu sa prechadzat po obchodnych avenue par hodin.

Nechut a apatia ma premohli este na parkovisku, plno. Laktami som rozrazal dav pri vstupe a to su Vianoce este v nedohladne. Zachvacovala ma panika z toho obrovskeho mnozstva ludi. V mysli sa mi vynorila drevenica pod horou, pukot polien v ohnisku, za oknami zuriacia snehova burka, v predsieni chlpata, hunata ovecka, moja ovecka...

Ovecka sedela v kaviarni. Jeden z tych neosobnych podnikov, kde do sediacich ludi srkajucich horucu kavu vrazaju ostatni nakupnymi taskami. Moju podrazdenu naladu vygradovala svojim jednotvarnym monologom. Kde bola vcera, co robila dnes a kam pojde zajtra. Plytke a unavne.

Vytiahol som svoje cigarillos a jednu z nich si zapalil. V reklame sa dusovali, ze su sulane len na vnutornych stranach stehien macatych kubaniek. Ziadnu picacinku som vsak z nich necitil, len vonu dobre vyzreteho tabaku. Dymil som co mi pluca stacili, smradlavy oblak dymu coraz viac znervoznoval ovecku a inych prisediacich otacajucich svoje hlavy, hladajuc zdroj tejto aromy. Hustnuci dym na mna posobil upokojujuco, postupne ma vykrajoval z masy ludi a prenasal do krasneho ticha a pokoja. Ocitol som sa v obyvacke, z vykladu som si vybral cukrovinky Cierny princ a sedacku c.3, aj s osadenstvom.

Ohorok som zatlacil v nerezovom popolniku, vratil sa na zem a snazil sa zachytit nit oveckinho monologu.

6 komentárov:

Anonymný povedal(a)...

A jebacka nebola? :-)

swarovski povedal(a)...

vies si predstavit, kolko cigar tie zenske usulaju na stehnach za den? ziadna <> nevyprodukuje tolko aromy, aby sa uslo do kazdej... setris na cigarach a takto to dopadne. nestoja ani za <>.
:))

Nick povedal(a)...

Tie cukrovinky by som bral asi aj ja :)

Pecosita povedal(a)...

ja skor tu cigaru.

sas povedal(a)...

hmm...dokonale prej...ý deň, ani sa necudujem, ze si musel snívať.

Anonymný povedal(a)...

Ak chceš ochutnať niečo pravé ušúľané na stehnách, tak skús pravé oravské korbáčiky:-)
Na arómu, o ktorej si sa zmienil, nemám čuch:-)