19.11.06

Kralovstvo jednookych

Vecer som chcel pozerat telku, mal som take fasa video, kde sa dvaja typci natocili ako pretiahli kurvu z E55, ciganku a bez gumy. Najvacsiu prdel mali z toho ako sa do nej robili a ona sa metala od jedu, ze nechce decko. Vtipne.

Videl som to len na jedno oko, druhe mi privrelo opuchnute lice. Usudil som, ze s tym treba nieco robit a vybral som sa nieco po polnoci na zubnu pohotovost. Hovorim si, mohli by ma spravit na otocku, ved uz len co za chuja by isiel k zubarovi v noci. No hovno hovno zlata rybka, v cakarni sa nedalo sadnut, rad jednookych postaval az vonku na parkovisku. Prevladali lavooki. Divne.

Tolko utrapenych ksichtov som nevidel ani nepamatam. Za dverami bola masiaren, piskot zubnej vrtacky neustaval, ku cti masochistickej zubarky patri rychlost odvrtavania, nakoniec som ani dlho necakal. Profesionalne.

Jedna picurka, nervozna, pravooka, bola na zozranie. Klepala sa ako osika, vonku dusila jednu o druhej, pripalovala si z vlastnych spakov. Chcel som jej dodat sil, ale uz ma sestra volala dnu. Bol som vybaveny po par sekundach, lokalne lozisko zapalu mi doktorka prerezala bez anestezie, krvi a hnisu som mal plnu hubu. Nechutne.

Pod opuchnute lice sa toho zmestilo pozehnane. Vyflusol som to dymiacej kraske rovno pod nohy. Na zamkovej dlazbe to vytvorilo pekny artefakt. Povzbudzujuce.

8 komentárov:

Anonymný povedal(a)...

nechutne a vtipne, ako vzdy :))

Anonymný povedal(a)...

to video kde si akoze nahodou vytipuju tu cigansku kurvu je fake

Žena od plotny povedal(a)...

nuz... vies , ako balit baby, darmo :-))

Anonymný povedal(a)...

Ja by som kazdy ten odsek zakoncila slovom NECHUTNE, aj clanok mohol mat ten nadpis. Bolo to nechutneeee predstavit si to...brrr. Skoda len, ze nemas ilustracne foto sameho seba v tom kresle.

Anonymný povedal(a)...

a preco si potom taky nasraty?

Anonymný povedal(a)...

a ja som citala, ze karaske! Nech mi je odpustene

Anonymný povedal(a)...

s tym zubom vpravo si ma nakazil, musim zrusit urieknutie - pfuj, pfuj, pfuj

Shanti povedal(a)...

:) okrem divneho a nechutneho ma vzdy dojalo, aky pozitivny pohlad si vypichol... pre nas mentalnych hypochonderov a fuckin' nihilistov je to ako trinasta komnata, taktiez by som miesto slova artefakt pouzila fraktal