11.4.07

Nikdy nie je dost

Sviatky som sa rozhodol stravit spojenim prijemneho s uzitocnym. Zobral som na chatu par potencionalnych obchodnych partnerov, trochu ich ozrat. Cestou som vybrakoval jeden okresny bordel. Vsetky baby s nami, na dvere mohli vyvesit cedulu Z technickych pricin zatvorene. Vybavil som celkom dobru pausalnu cenu na cely vikend. Bolo na nas ci ich budeme furt trtkat alebo len budu umyvat obgrcane hajzle, vsetko jedna cena.

Obchodnici sa nezapreli, rano sa predbiehali, kto ich kolko a akym sposobom pojebal. Ked uz kazdy pretiahol kazdu aspon tri krat a nechceli tie cisla zvysovat ako rybari velkost svojich ulovkov, zaklincoval debatu jeden z nich:
„Ja som si vybavil fajku zadarmo.“
Zabehlo mi prve poldeci nalacno a neveriacky sa pozeral, ci sa nakoniec nezacnu chvalit kolko im ktora zaplatila, aby cteni obchodnici vobec do nich vrazili svoje smradlave vtaky pachnucimi eurami a inou tvrdou menou, kazdy onanujeme pri pomysleni na nieco ine.

V pondelok vecer som mal podobny pocit ako pred par rokmi ked ma fotrovci nechali na sviatky doma s trojkilovou udenou sunkou, zral som ju niekolko krat denne, uz sa mi o nej aj snivalo, potom som sunku nemohol vidiet aspon rok. Akurat, ze teraz sa mi sniva o holych piciach rozneho formatu, odfarbenia a vyholenia, dufam, ze ma ta nechut prejde skor ako za rok.

10 komentárov:

Anonymný povedal(a)...

Jurko, famozne ako vzdy.

Anonymný povedal(a)...

Ked sa odputas od toho, ze pri otvarani dveri musis nieco niekam strcit a nebudes vidiet pice aj tam, kde ich my ostatni nevidime, tak to prejde aj do tyzdna.

Anonymný povedal(a)...

zasa blafujes

clever-magor povedal(a)...

v ktorom bordeli poziciavaju baby?

Anonymný povedal(a)...

oni ich nepoziciavaju, oni ich lizuju ;-)

tommy povedal(a)...

...lahke zeny dozaista celkom ujdu,
maju v sebe, vyzaruju, zvlastne fluiduum,
maju v sebe stokrat za den roznych panov,
ukoja vas vsetkych podla ...
.
ukoja vas vsetkych pekne do sytosti, NENI o com, SEXUALNE SKUSENOSTI..heheheheh...

Anonymný povedal(a)...

nechcem vrtat, ale robis v elektre???...potencionalny vs. potencialny ;o)

S. povedal(a)...

ako ta poznam z citania, tak budes klin klinom vybijat a nechut liecit zenskymi ;)

Disposable povedal(a)...

a vsetci sa tvarime ze tomuto postu verime ;))))))

-- kamikatze -- povedal(a)...

heh, videl si velkonocne mafstory? typek tan picky n vajicka maloval :D len tak, ze si mi to tak milo pripomenul :DDD