4.4.07

Syndrom alkoholika a samovraha

Pluca sa mi zduvaju, funim plnymi nozdrami, byk hrabuci kopytom. Drazdia ma cervenou. Vedia, ktory odtien cervenej musia pouzit, niektori maju hold talent v metode cukru a bica. Mam chut sa na to vsetko vysrat a zaroven uspesne vyriesit. Sebalaska verzus nieco si dokazat, momentalne je to vsak cista sebalutost.

Mal by som si dat nizke ciele. Ako ona. Raz za pol roka zhodi okuliare a namaluje si oci, ktorymi hadze po vsetkych kolegoch. Ma pocit, ze bez okuliarov je zvodnejsia. Zevraj som jej dalsi ciel. V tom pripade doporucujem okuliare neskladat, mozem jej nerusene striekat na ksicht. V ociach to totiz stipe.

Portugalske cervene, rocnik 2004. Mam z neho chut jebat a vsetko ma sere, hlavne ja sam. Kokot nevyprofilovany.

11 komentárov:

dievčatko s dáždnikom povedal(a)...

drž sa sebalásky :o)

S. povedal(a)...

ludske, priliz ludske...

Anonymný povedal(a)...

ma neser :-)

Žena od plotny povedal(a)...

Grga, po vínku má človek good mood, jaká depka? Ts ts ts !

Anonymný povedal(a)...

Kto povedal, že v očiach to štípe? Neštípe!:)

Pecosita povedal(a)...

ja osobne mam po vinku depku jak svina...ale len v pripade, ze ma vnutorne nieco zerie...
zerie nieco grgina?

illusion povedal(a)...

ono zalezi s kym to vino pijete, drahi moji...

Pecosita povedal(a)...

ill: nie je to tak celkom pravda :) ale to je na dlhsie.

astroboy povedal(a)...

nahodou, ja mu rozumiem, asi ze som muz. kazdy muz sa niekedy citi ako kokot :)

Pecosita povedal(a)...

hm, chcela by som vediet, ake to je ;))

Anonymný povedal(a)...

astroboy...poznam... :)

pecosita: ake je co? to stipanie v ociach??? :-P