5.4.07

Velkonocne hody

Vynorila sa z tmy, par metrov predo mnou. Ladna postava, nohy zajebane od blata. Na okamih sa mi pozrela priamo do oci vystrasenym pohladom mladata, potom zmizla pod prednou kapotou a okamzite nasledovala rana ako z dela. Srnka.

Pristrojovka sa mi rozziarila ako vianocny stromcek s blikajucimi cinskymi ziarovkami. Zastal som na krajnici a isiel sa pozriet na auto spredu ako to s nim vyzera. Sedel som v cudzom aute, nespoznal by som ho ani podla SPZ, ani ta tam nebola.

Zavolal som si policiu a odtahovku a zapalil si cigaretu. Polnocny lesny vzduch zmiesany s nikotinom, tuto zmesku raz zacnem predavat, strasne sa nabalim. Po hodnej chvili ma napadlo, ze by som si mohol aj odvoz zabezpecit, nepojdem dalej pesi.

Zavolal som jej a s kludom vysvetlil co sa stalo, nech pride, ale nech sa neponahla, najskor budem musiet doriesit policajtov. To som vsak podcenil zenske starostlive pudy, bola pri mne prva, a to isla bez majaku. Neuveritelne mi zacala liezt na nervy, svojimi otazkami ci som v poriadku a vsetkym dookolo. Zacina trpiet syndromom materskej starostlivosti, cas ju vymenit.

Zavistlivo som pozeral na policajtov a neskor aj na odtahovaka, ktory si do lesa svietili dialkovymi a snazili sa najst vinnika. Ako sa vyjadrili:
„Srnci gulas na velku noc, to si nemozeme nechat ujst.“

10 komentárov:

dievčatko s dáždnikom povedal(a)...

grga fajčí??? hm?

materinské pudy???
ty netrtkáš devätnástky? :o)

S. povedal(a)...

ak ma materinske pudy take silne uz v 19, tak amen-tma. to by som aj ja utiekla :-)

Anonymný povedal(a)...

Pokial trtka len 19-ky, hoci aj s materinskym pudom, a nie zrazene srnky, tak je vsetko ok.

-- kamikatze -- povedal(a)...

ty si ju zabiiil!!! vole este si aj k tomu zapalis, no fuj. by som ta prefackala a nie sa starala... aj biologicke tiktaky by sa mi zastavili na jej mieste :)

Žena od plotny povedal(a)...

19ky netrtká, ale chcel by :-D
Mozno O:-)

Grga, neser sa a nikomu kopacky nedavaj! Ozen sa, urob dom, strom a nejake deti, nech je kvalitnejsich blogov na blogosfere viac.

Pecosita povedal(a)...

vrah, a este aj krutas, a este aj ingorant zenskych citov a starostlivosti!!!!

no, ale ze ja nie som prekvapena :)

Anonymný povedal(a)...

Dal by som si srnci gulas.

April povedal(a)...

Tato diskusia je zabavnejsia nez cely clanok :) Vyjadrenie ohrdnutych pocitov, malych osobnych vitazstiev, polemiky o sexualnej orientacii, obvinenie zo zlocinu a to cele zahrnute tuzbou po gulasi :)

Pecosita povedal(a)...

cica: tento smajlik O:-) je akoze typek so svatoziarou? :) cool!!

tommy povedal(a)...

grga, grga..mna neojebes, sak ty si suvernne najvacssi zraneny romantik z blogspotu z tych, co som tu zatial cital.

Pozor na to, moze ta to sejmut horsie jak ty tu srnku, hehehehe. Nerozchoditelne :D