9.1.08

Fenomen

Dva dni pred Vianocami som zbadal v obchode zlacnenu Marlenku, v zivote som to este nejedol, ale pocul som na to same ody. Boli v akcii, tak som zobral rovno dve. Pri plateni som zaregistroval nadseny sepot prichadzajucich: "Pozri maju Marlenku, musime najst kde a zobrat tiez zo dve." Pri ostatnych pokladniach mal takmer kazdy aspon jedno balenie. Asi mi nieco uslo kurva, som si hovoril.

Sladke som pocas sviatkov nemohol ani vidiet, tak som ich zobral ako boli, zabalene, na chatu. Tam som ziskal nekonecny obdiv od vsetkych pritomnych zenskych. Ale aby som pici na Marlenku dostal dve naraz do postele, to uz kde sme. Cely spokojny, ze som zvladol obe som lezal medzi nimi, ony trusili zbytky Marlenky do erarnych zasmradenych a semenom dolepenych perin, ked jedna zahlasila:
"Inac, mam recept z internetu na Marlenku, chuti tak isto ako tato original kupovana."
Ta druha ma preskocila lezmo, doteraz neviem ako to dokazala, kolegynu schmatla za tmave kadere az jej par vlasov zostalo v dlani a vyhrozila sa jej:
"Tak to mi donesies."

Dnes som si kupoval na vikend par paklikov travy, nech je ten svet farebnejsi. Stary znamy dilerko mi hovori:
"Mam aj novy tovar."
"Kokot, co si zacal herak dilovat?"
"Ale coby, mam Marlenku v dobrej cene."

21 komentárov:

Anonymný povedal(a)...

kokot, sak to maju v kazdej kaviarni.

-- kamikatze -- povedal(a)...

no na marlenku by si ma nedostal... este tak na dobru cokoladu mozno... ;)

Anonymný povedal(a)...

nahodicka, ja som dnes bola v kaviarni a rozmyslala som ci si kupim marlenku.. a nekupila ..
takze mna by si skor dostal na tie pytliky :P ...

Anonymný povedal(a)...

Konecne tu nie je ten hlad, z ktoreho som nikdy nebola najedena, len fakt neviem, co je ta Marlenka. :-)

Pecosita povedal(a)...

haluska, dnes mi kolega preposielal uryvky z tohoto postu :D

Anonymný povedal(a)...

peco, grgic sa stava vzorom svorky svojho druhu. ;-)

Anonymný povedal(a)...

maia, taký zákusok v tvare trojuholníka, ktorý vidíš na viditeľnom mieste v každej kaviarni.
Ja absolútne nie som na sladké a ani na tovar v akcii, keď budú marlenky robiť v slanej variante a bez plnky, tak si kúpim:)

Anonymný povedal(a)...

janka, tiez mam najradsej zakusky, ktore obsahuju klobasku. ;-)

Anonymný povedal(a)...

Teda grga, ty sa musis zahadzovat s pekne lacnymi a hnusnymi slapkami, ked ti daju za marlenku ktora stoji 50,- Sk. Nezavidim ti tvoju situaciu veru...

zero povedal(a)...

jako to je o cem tyto kometare? co to je za metaforicke zahmlivani? zákusky ve tvarech trojuhelniku, klobasky, neukojitelne hladovosti ... pekne vas rozpalil dotycny GP!!

swarovski povedal(a)...

inac, krasny marketing...
najprv to das do kaviarni, kde mas kusok za 50 Sk. ludom to zachuti, ale je to kurvadrahe...

potom to zacnes prdavat v tescu, kde bude kilove balenie za "par korun".
vsetci sa idu pre to potrhat, lebo je to v pomere lacne :)

ja som si ju uz zakazal, nenormalne sa z toho pribera.
lebo ked ju otvoris, uz ju neodlozis :) to mam za to, ze musim mat vsetko naraz...

ChladnePivko povedal(a)...

Grga si kral! jedna holka po ktorej uz dlho idem miluje marlenku, no toto by ma nenapadlo! uz aj kupujem marlenky a to by v tom bol cert aby mi dnes nedala!!!

Bezocivec povedal(a)...

tykravo oni to normalne predavaju v tesku a ja blbec som si to kupoval za tazke peniaze v bare.
inac zenske by som na to nenamotaval, prisla by mi komicka ta situacia vylozim na chate na kuchynsku linku, vsetky sa zhrknu a pozeraju na zazrak.
a kofola sa po tom zazraku neda pit.

Anonymný povedal(a)...

chladnepivko, moc sa neteš, najbližšia akcia na Marlenky bude v Tescu až na Vianoce 2008. Alebo vydržíš ešte dovtedy ...?:)

germa povedal(a)...

marlenku si dávam raz do roka v kúpeľoch, trávu už nie, odkedy som stará, staré milky sú predsa na seno, či nie?

Anonymný povedal(a)...

by som si to ešte raz prečítal..
ako recenziu uverejnenú v nejakej potravinarskej revue... *-))

Pecosita povedal(a)...

fuuu, je to jasne. otazky su dve a zneju:
kolko za tuto recenziu grgac dostal?
a kurnik, kto robu PR marlenke a preco to nie som ja? a preco som na to neprisla?

ok, tak tri. alebo styri?

dolly from neverland povedal(a)...

dobra namotavka ten tvoj clanok na marlenku, myslim, ze dnes vybehnem roztocit to medzi tesco-regale a ulovit tam daky jeden kusocek. nech zistim, co to ta marlenka je.

Anonymný povedal(a)...

skor namotavka na travu *úškrn* ham

falosnica povedal(a)...

nedivim sa, ze ma marlenku kazdy rad...u mna je dakedy nahradou za slaby orgazmus, alebo uprimne povedane, lepsia ako orgazmus..nedam na nu dopustit

Anonymný povedal(a)...

mno ujebawam sa uz druhy den..wcera som vsetko uz nedocitala lebo ma uz chrbat bolel ale dnes som to uz dorazila.sranda neskutocna..