30.1.08

Na striedacku

Podupkaval som na autobusovej zastavke medzimestkych spojov. Celkom kosa mi bola. Aj ostatni ludia sa chulili do seba, setrili zivocisnym teplom. Autobus meskal uz peknych par minut, sofer si to asi zlizne od skrehnutej masy. Potom prisla strasna kraksna. Sofer sa uz pri otvarani dvier ospravedlnoval, ze museli poslat nahradny kus. Muzealny. Neveriacky som si ho obzeral a pri nastupovani len tak cvicne kopol do naraznika. Na asfalt spadlo asi tak za furik hrdze.

Zistovanie technickeho stavu toho srotu zapricinilo, ze som nastupoval medzi poslednymi. Volne bolo uz len sedadlo otocene proti smeru jazdy. Naladu mi trochu zlepsil blondaty vrabciak sediaci oproti mne. Strapata, vysoke licne kosti, dobre gamby. Myslim, ze moze byt.

Dal som sa do citania. Ta posrata masina mala uplne roztrtkane tlmice, cele osadenstvo poskakovalo v rytme cestych vymolov. Citat som mohol akurat tak z hviezd. Znechute som zacapil knihu a cumel na nocne dediny mihajuce sa okolo.

V zrkadlovom odraze okna som zbadal zmenu v tvari vrabciaka. Nozdry sa jej rozsirili, rychlejsie dvihanie ceckov znamenal zrychleny dych. Stehna zacala tlacit k sebe. Doslo mi to. Ta stetka na tom poskakovani zacala masturbovat! Oci zavrela tak som zazeral priamo na nu. Prsty ruk zovrela v past. Cim vacsi vymol, ty sirsie nozdry. Boh ochranuj SAD a slovenskych cestarov. Aj cez tenku kozu cizmiciek bolo vidiet ako zatina prsty na nohach. Usta zospulila. Uskrnul som sa. S takto naspulenou papulkou vyzerala ako vianocny kapor tesne pred tym ako mu tresnem posledny krat po hlave.

Otvorila oci, ich zelenoseda farba bola trochu prekryta sklenenym filmom. Pozrela na mna, videla, ze viem. Len si prehodila nohu cez nohu a pozerala pre zmenu teraz von oknom ona.

Autobus fukotal, kvilil. Zo soferovho radia sa ozyval vecerny zurnal.

6 komentárov:

Anonymný povedal(a)...

:-)

Anonymný povedal(a)...

Určite by jej nestačil len ten plechový nadskakovač. Inšpiráciu našla v svojom náprotivšom pasažierovi:)
Nabudúce si vezmi taxíka a máš svätý pokoj:)

Anonymný povedal(a)...

tipujem to na venusine gulicky....

Anonymný povedal(a)...

na striedačku? našels v kapse díru? :)) jinak dobrej kousek pitič :)))

Bezocivec povedal(a)...

dobree

Anonymný povedal(a)...

čo dobré... veľmi dobré!