31.1.08

Klebety

Zevraj nemam nic robit tesne pred narodeninami, nebudem mat energiu. Vyflusnuty sa citim uz teraz. Najradsej by som zaliezol do starej susiarne, kde sme obchytkavali vyspelejsie susedky a neskor ich jebavali jedna radost. Celkom sa divim tomu staremu lopuchovi, ktory tam ma teraz kancelariu, ze to tam vie vydrzat. Sa mi stazoval, ze z omietok stale citi plesen. Chcelo sa mi zakricat, to je picacina ty kokot. Ale sak nech si stary uzije kym este nieco citi.

Ked sa mi stary stazoval, stal presne na mieste kde som vyhral jednu zo svojich prvych sidliskovych potycok, ani bit som sa nemusel. Miestnemu vladcovi adolescentnych chuliganov som naflusal medzi oci, presne na koren nosa, taky husty, soplami nazelenany chrachel. Necakal to a nevedel ako reagovat, tych par sekund bez cinov stacilo aby ma okolie mlcky uznalo za vitaza. Aj ked si ma na druhy den pockal pred skolou a zmlatil ma ako zito, skolske veci vysypal do blata a poskakal po nich.

Nastastie to vsetko videl riaditel a mlady sa musel potom zo skoly porucat, mal to uz aj predtym nahnute. Riaditel bol extra cislo, nikdy sa neozenil, kolovali o nom reci, ze je buzna, ked si nevie z ucitelskeho kolektivu, kde bol okrem testosteronoveho telocvikara jedinym chlapom, vybrat sucu zensku. On si vyberal kazdy tyzden inu. Chodil na hospitacie, sledovat ako sa dari kolegyniam ucitelsky vyklad, nikdy nebol spokojny v riaditelni ich riadne zjebal a nasledne obchodnicky pojebal, ze to nepozenie vyssie.

Vyssie to pohnal manzel jednej pojebanej, ktoremu sa nepacilo, ze sa ta jeho zacala stazovat, ze ma maly penis. Neslo mu do hlavy odkial to ta kurva moze vediet. Neskor mu zaplo, ze musela trtkat s inym. Po dvoch pivach a desiatich borovickach nabral odvahu sa jej opytat co a ako. Pri kladeni otazok jej spravil monokel a rozbil papulu. Ze, aby nemohla aspon nikoho fajcit, ked uz ma tu picu zasmradenu riaditelskym puchom.

A to bol riaditel velmi cistotny. Upratovacky bezne kontroloval ako umyvaju chodby pred triedami. Vedro polozene vedla seba, zadok vytrceny vysoko do neba a surovali podlahu. Nieco sa suskavalo, ze ich tiez obcas sekol, lebo upratovacky nemali kam ujst. Zboku steny, v zadku riaditel a pred nimi uz umyte.

Dopici a ze preco sa vsetci drzia toho skolstva napriek tym nizkym platom. Jebu na to.

16 komentárov:

Anonymný povedal(a)...

Slabota.Vyzerá to ,že strácaš formu ?
Že by jarná únava?

Anonymný povedal(a)...

anonym, ty musis byt laik-amater, grga zas napisal paradne jak vzdy.
bravo !

Anonymný povedal(a)...

fakt, anonymný, kokotiny trepes, ved to bola jizda par excellence zo susiarne az do upratovackinej susky, neni o com.

Lev bez hrivy povedal(a)...

Suhlasim s vurdom, ale s cicamicou nie. Nebolo to vzdy taketo, boli tyzdne, ked bol Grga nejaky maksi... ale toto je material.

Moja sestra je ucitelka, vsak treba povedat, ze v skole maju riaditelku, takze to musi fungovat nejako inac.

zero povedal(a)...

přestante onanovat a rači běžte něco dělat! :)

Anonymný povedal(a)...

greatzzz, grga at his best blood!!

Adamko povedal(a)...

A potom, ze preco radi chodime do skoly, ked sa nam pred tabulami tocia velke rite!

Anonymný povedal(a)...

Vyborny post .. dik

Anonymný povedal(a)...

Je mi ľúto toho vyhodeného zo školy. To ešte zo základky ho vyhodili? A čo robí dnes? Niečo v školstve?:)

Anonymný povedal(a)...

Diagnoza: Nedostatok sexu! Treba sa vratit do skoly. :-)

Anonymný povedal(a)...

dobre grgo!! Termin "obchodnicky pojebal" vycarilo nefalsovany usmev na mojej tvari ;o)

Ján Laurenčík povedal(a)...
Tento komentár bol odstránený autorom.
Anonymný povedal(a)...

Jóóój, škoda, že príspevok autor odstránil:)
Tešila som sa, že si ho prečítam ešte pred odstránením:))
Bol fakt taký, ako si dokážem domyslieť ...?:)

Anonymný povedal(a)...

grgovina jak sa patrí! :D

Palo László povedal(a)...

grga bol asi naozaj pred narodeninami, ked som (velmi nezycajne) nasiel v clanku dost vela hrubych pravopisnych chyb a preklepov... ;-)

Dolly povedal(a)...

No co na to povedat ked jebe tak treba nato davat pozor ci ta buchta neklebedi lebo inac to dopadne zle.