21.1.08

Trikrat a dost

Spakruky som si presiel po prave oholenej tvari, zlava doprava, skrabuce miesta som este raz prebehol ziletkou. Pichlava bolest vody po holeni ma vratila do reality. Typek v zrkadle ukazal na mna vystretym ukazovakom, rysy mu stvrdli, obocie sa stiahlo nizsie k ociam:
„Tuto nepojebes, je to tvoja kamaratka, uz si si dost vztahov takto skurvil. Pekne si predtym vyhonis a cely vecer budes slusny.“
Zdal sa mi to vyborny napad, spravil som sa trikrat, aj ked ten posledny bol dost trapenie a meskal som.

Po par hodinach a niekolkych vypitych flasiach vina som to do nej rval len tak pleskotalo a postel skripala.
„Grga, tak takyto koniec som dnes vobec necakala“, sepotala, zatinajuc mi nechty do ramien.
Typkovi v zrkadle nabuduce jednu riadnu prijebem, nevedel som sa spravit.

Zas len silne reci, rano som typkovi v zrkadle len nieco predniesol na temu H:

Hnusne masite pery.
Hriech ich nehryzt.
Hrozne naliate krvou.
Hanbliva otazka.
Huronsky smiech odhalujuci zuby.
Hovadsky biele.
Hlupe nadeje.
Hovno z toho.

Mam rad skurvene vztahy, aspon je co napravat.

9 komentárov:

Anonymný povedal(a)...

checht!

Anonymný povedal(a)...

aj ja chcem takeho kamarata!:P

Bezocivec povedal(a)...

Sukat kamaratky. Ako vsetky ?
to nestaci nestaci jedna pripadne dve ?

swarovski povedal(a)...

...nebudem hadat, ako napravas tie skurvene vztahy

Anonymný povedal(a)...

Mám ešte jedno na H: Hana a hana:)
Btw: Ten rozdiel v tých dvoch slovíčkach určite je:)

Kozo povedal(a)...

2bezocivec: a preco nie všetky? :)

Anonymný povedal(a)...

presne tak

Bezocivec povedal(a)...

2polepetko: ako bolo naznacene, kurvi to vstahy, a obycajne vacsina kamaratok aktualne sulozi s niekym z kamaratov, to uz sa to potom zvrhava na BH90210

Lev bez hrivy povedal(a)...

Snad raz a dost, nie? Vydrzis potom ovela dlhsie, ale zase to nie je Nekonecny pribeh.