29.5.06

Bublinky

Ked som cez vikend o tom depilovani rozjimal, dnes som v tejto vede pokrocil dalej. Na chlpoch sa vo vode udrziavaju bublinky. To som zistil na svojej vlasatej hrudi uz davnejsie. Zenske nohy mozu vyzerat hladke a ani chytat ich clovek nemusi a zisti, ze su vlastne chlpate. Tie svine bublinkate prezradia aj miniaturne chlpne vyrastky, ktore nevidiet ale na pohladenie skriabu ako muzska tvar. Takze zenske do bazenov a inych verejnych vod by mali chodit len tesne po dzungoloidnej kure. Inac budu bublinkate a kazdy bude vediet, ze su chlpatice fetisisticke alebo staromodne.

Zistene dnes v jednom nemenovam aquaparku kde nemaju vo virivkach nainstalovane kamery, ako mi prezradila satniarka pri vstupe ked videla s kym sa tam hrniem.

6 komentárov:

Anonymný povedal(a)...

A čo Ti vlastne vadí na miniatúrnych chĺpkoch na nohách žien?:-) Alebo si platená reklama na depilátory?:-))

Unknown povedal(a)...

hovorim, skriabe to, mam teraz doskriabane usi :-)

Anonymný povedal(a)...

dufajme ze si tam nebol s vurderlakom ;-)

Anonymný povedal(a)...

sa mi to paci cim dalej tym viac
kedze grga pitic ma oblubene vselijake stvorky, ktore sa profesionalne zaoberaju lizanim rite adminom sme - balucha moze beztrestne vypisovat o ciganoch a zatial co inym autorom okamzite stahuju clanky a pisu vyhrazky pri najmensej zmienke nepriaznivej o ciganoch, balucha si akurat vykoleduje privetivy usmev od jednookej zastankyne spravodlivosti (vsade inde, len nie tam, kde su "nasi"), ktora sa ide na inych miestach zblaznit od samej etickosti a spravodlivosti a neviem coho
smutny je na vas pohlad, deticky

Unknown povedal(a)...

zzbbddyyttrr:
fesi, ty pri pisani svojich prispevkov intenzivne pouzivas ritny sval, aby si sa nahodou neposral od radosti

Anonymný povedal(a)...

hehehehehe
lahko sa robia virtualne svaly, kym ta niekto nevymakne ;-)