28.5.06

Spolocne veci

Dlhodobe pary maju viacero veci spolocnych, napriklad bankove ucty, niektore to dozenu do dokonalosti a maju spolocne deti.

Ona nemohla najst svoju tasku na hygienicke zbytocnosti, tak to vsetko narvala do mojej. V zivote som v nej nemal inu tubu ako od zubnej pasty a kremu na hemeroidy, ten je vsak uplne inej velkosti. Rano, zalepene oci, podvedome pohyby. Nahmatal som tubu klasickej velkosti, vytlacil na kefku a strcil ju do huby.

Najskor som rozmyslal, ci sa pogrcam hned alebo si prestudujem s cim si to detoxikujem ustnu dutinu. Po pouziti depilacneho kremu mam zuby cistejsie a na jazyku mi uz nikdy nenarastu chlpy. Dokonca by som mohol lizanim depilovat susky.

4 komentáre:

Anonymný povedal(a)...

:-)))))

Anonymný povedal(a)...

no vidis.. ake zaujimave povolanie si vybrainstormoval!
*-))

Nick povedal(a)...

Alebo uz konecne nebudes mat zarasteny jazyk :))

Anonymný povedal(a)...

cha-cha-cháááááááááá.