25.5.06

Z blata do kaluze

Vrti mi zadkom pre ocami, rozprava mi ake ma nove pradlo a ako dlho uz nemala sex. Je nasrata, ked okukavam ine zenske. Nie je nic horsie ako mat rozvedenu kolegynu, ktorej sa zacina varit krv na zubatom slnku.

Vlastne je, za jeden den platit tri pokuty za rychlost. Ponahlal som sa kurva a ti hajzli mali nejaku beneficnu akciu, za kazdym rohom boli ucupeni a zbierali prispevky, len zlte narcisy nerozdavali. Samozrejme, ze som nestihol co som mal. Polisi a arabi su jedna banda. Obidvom robi radost zjednavat a skrabat sa po plesine, ze im malo ponukam. Aj tak po dnesnom dni pojdem na dovolenku na miestne bagrovisko.

15 komentárov:

Anonymný povedal(a)...

sranda
ked sa balucha grgapitic tvari ze jaky je tvrdas
a potom si nalinkuje kruzky samozerskych blogerov vzajomne poprepletanych linkami este aj s adminmi z papuce smea kravami puliacimi romanticke oci spoza lopuchov
takze vsetko su to len recicky, co, grga? kazdy sa potrebuje virtualne nechat vyhladkavat

Unknown povedal(a)...

zzbbddyyttrr ani len netusim co mi chces povedat, uvod - jadro - zaver, to ma ucili este na zakladke, mozno treba zopakovat

Anonymný povedal(a)...

aj ten policajt, co sa skrabal dratom v uchu prisiel do opravovne, ze mu nejde zvuk na televizore

som si klikol na linky co tu taky tvrdas ako grgbaluch dava:
same romanticke stvorlistky, co si navzajom lezu do riti a linkuju sa krizom cez seba a na smeblogu sa tvaria ako bozie vtelenia a bojuju za etiku a dobre sa neposeru ako sa vtirkuju adminom

ja len ze to stylovo nesedi vobec, ale asi ti chyba virtualne pohladkanie, tak preto, ne?

Unknown povedal(a)...

ne

Anonymný povedal(a)...

tak potom sa len hras na balkanskeho hard guy

robis to ok, len je to v suvislosti s tvojimi oblubencami trapne - alebo naopak

v kazdom pripade mam radsej grgu pitica ako rozdrapene blogerky co vedia vsetko spravne a virtualne sa objimaju s adminmi aby im preboha nezobrali vip ;-)

a kedze nemozem mat rad obidvoch naraz, tak sa len tak cudujem, ako to ide dokopy grgovi - alebo chce aj balucha vip? ;-)

Anonymný povedal(a)...

Grga, to co tu mas za *uja :-)

Unknown povedal(a)...

grga ma VIP v genoch, od narodenia, dar bozi

Anonymný povedal(a)...

hehe, trafena hus prisla, silne argumentujuc?

Anonymný povedal(a)...

Ono to zase az tak metaforicky pisane nebolo, aby som nevedela koho mas na mysli.

Pozri, ty ma mozes poznat. Ja teba nie.
Tak by som si rada spravila predstavu o *ujovi, co tu Grgovi vypisuje. A mne vlastne tiez :-)

Anonymný povedal(a)...

Najlepsi su anonymi. To sa idem niekedy popucit od smiechu, ake sracky zo seba dokazu vyplodit :)

Anonymný povedal(a)...

teda vsetko by som si myslel, ale ze na blogu, gde vystavuju pocmaranu picu sa bude umazavat diskusia...;-)

takze opakujem: dost je to srandovne, ked sa jednooka anonymna vsevedka zo smeblogu spolu s niekym co sa vola armin tseng stazuju na anonymov

a to vsetko na blogu, ktory pise grga pitic

Anonymný povedal(a)...

zzbbddyyttrr: Pocuj daj Grgovi link na tvoj blog, ma tam pre teba kolonku...

Anonymný povedal(a)...

armin: naozaj, najlepsi su anonymi, aj ty si dost na popucenie

Anonymný povedal(a)...

kurva sak sem nedavajte *ujo ale poriadny chujo ked uz :-) saq grga nam to hadam nezmaze :-)))

Anonymný povedal(a)...
Tento komentár bol odstránený správcom blogu.