23.5.06

Maturity

Dnes som si uvedomil, ze maturity su fajn vec. V ramci pracovneho stresu som sa bol pol dna vyvalovat na termalnom kupalisku. Najskor nuda, ani nohy. A potom sa zacali sestnastky, sedemnastky trusit. Zachvilu som si mohol hlavu odkrutit zo zavitu. Kazda druha v tangacoch a podprsenke ledva zakryvajucej bradavky.

Same chi-chi-cha-cha, ale potom som z nich vytiahol, ze je maturitny tyzden, tak maju akoze volno kym sa starsi kolegovia potia pri zelenych stoloch.

Takze maturity mozu byt kludne cele leto, ale nieco podobne aj na starsie rocniky vymysliet, predsa len aj nieco vyvinutejsie a vyspelejsie by som obzrel.

5 komentárov:

Anonymný povedal(a)...

grga, nejako ti optika neslúži. Tie mladšie sú dnes vyvinutejšie a vyzerajú staršie.

Unknown povedal(a)...

germa sice vyzeraju vyvinutejsie ale tie chlpy v rozkroku maju jemnejsie, take papericko, vobec to na jazyku neskriabe ani ked je to dvojdnove strnikov, to je zaruceny poznavaci znak na urcenie veku

Unknown povedal(a)...

strnikov = strnisko

Anonymný povedal(a)...

hééj? Tak to som teda nevedela:o)

Anonymný povedal(a)...

Hmm a na ktoromze kupalisku su taketo ochutnavky ?