2.5.06

Tagovanie

Vzdy ked idem okolo nejakej vacsej steny tak je pokreslena a otagovana roznymi graffitackymi znackami, ktorym vobec nerozumiem. Inspirovalo ma to k tagovaniu lepsich ploch. Zatial to skusam len fixkami ale uz som si objednal home-made-tattoos masinku. Len sa obavam, ze ked sa tento modny trend rozsiri aj medzi inych tagovacov, niektorym stetkam rychlo dojdu volne plochy.



Dufam, ze toto bude inspirovat KDHakov a zacnu tetovat chlapov na ciciny ako istu derivaciu svojho prijebaneho volebneho programu, ked chcu evidovat vsetkych navstevnikov bordelov.

12 komentárov:

Anonymný povedal(a)...

No ty vole... :)
Tak to vidis, Sheiku, dockali sme sa. A akeho kusku! :)

Anonymný povedal(a)...

photoshop alebo kde sa da na SK prist k brazilian waxing??

Pecosita povedal(a)...

rio, to by ma tiez zaujimalo.

Unknown povedal(a)...

co je brazilian waxing?
uz predtym som hovoril, ze nepracujem s plagiatmi, asi budem musiet fakt spravit video so zvukom

Anonymný povedal(a)...

tiez neviem co je brazilian waxing, asi sa dnes dakoho na ulici opytam, ale jebacka nato..
grafiti v style soc-realizmu su fokin creative!
*-)
a ty vurdo nic neboj, aj video o chvilu bude.. (mozno aj o KDH-koch, ako si tetuju...)
*-))

Anonymný povedal(a)...

brazilian waxing je depilacia total. cize ked ma niekto holubickuholubickuholubickuholubicku.
tak sa spytaj tej tvojej tagovacky, kam chodi ku kadernicke.
ako to ze to nepoznate???

Anonymný povedal(a)...

ale tu v Riu to pod brazilian waxing nepozname.. som to prekonzultoval..
"virilha completa", alebo "bikini completo"..
a neostane ani chlp ..
*-)

Unknown povedal(a)...

tagovacka hovori, ze wilkinson a za ten photoshop sa nasrala .-)

Anonymný povedal(a)...

ziletka??? vyzera to ako bez korenov. ona je blondska?
v brazilii asi ne, ale od new yorku az po sydney "brazilian". hlavne ze idete prikladom v brazilii :-)

Unknown povedal(a)...

rio, korene vidiet len u hrubochlpych ciganok, skus oholit nieco menej opalene .-)

Anonymný povedal(a)...

rio:
Korienky sú predsa pod pokožkou. Ten tebou spomínaný photoshop ma celkom urazil. Moja holubičkaholubičkaholubička je neretušovaná. Ne-re-tu-šo-va-ná!!!
Pokúsim sa to ale brať ako kompliment :)

Bloncka? To je čo za poddruh osolárkovanej kozmetičky?

Anonymný povedal(a)...

ale no tak, tagovacka. to sa mal skor autor urazit, ze pochybujem o jeho schopnostiach o....tagovat niekoho ;-)ohladne tvojej holubicky nie su ziadne pripomienky! velmi fotogenicka a charizmaticka! a asi aj cerstvo oholena / preto ta dilema vosk vs. zilet.