19.5.06

Spomalene zenske reakcie

Neviem ci sa mam ist stazovat mobilnym operatorom alebo to mam pripisat nelogickej zenskej logike. Zacinaju mi chodit sms od viacerych zenskych, ktorym som ja vypisoval sms a o ktore som mal zaujem pre rokom, dvoma, tromi. Citovat nebudem, ale v zasade by chceli jebat a oznacuju ma za muza svojho zivota. Do prechodu maju daleko, tak neviem preco im preskakuje.

Zenske, o ktore mam zaujem dnes a teraz, ma vytrvalo ignoruju a pasuju ma do role "kamarata". Sice som im zakazal terminus technicus "kamarat" pouzit, lebo ich zabijem, ale som im dobry iba na to, aby som ich braval na kavu, do kina a sprijemnoval im volny cas medzi byvalym a cakanim na pana praveho.

Rozmyslam ako to cele urychlit, aby v duchu byvalych zacali odpovedat sucasne.

8 komentárov:

Anonymný povedal(a)...

po tom nepatraj

Anonymný povedal(a)...

skus sa oholit ;-)

Anonymný povedal(a)...

"Citovat nebudem, ale v zasade by chceli jebat a oznacuju ma za muza svojho zivota"
Tak toto bol fakt ze zjeb :))

Pecosita povedal(a)...

heh no veru ;)
neviem, ale toto asi nie je zensky fenomen, mne to iste robia chlapi...a fakt boli aj taki, ktori chceli jebat, a pritom ma oznacovali ze zenu ich zivota...hmmm....

Unknown povedal(a)...

pecosita, tak to bude v mobilnych operatoroch, nicia mi zivot... .-)

Anonymný povedal(a)...

počkaj do 50-ky, keď ťa budú mladé mačičky oblbovať....

Anonymný povedal(a)...

grga a nechces mi sprijemnit volny cas medzi byvalym a cakanim na pana praveho? :-D

Unknown povedal(a)...

riddick na recepcii si odtrhni casenku, posad sa v cakarni, pride rad aj na teba .-)