12.10.06

Fotbalek

Miesto som si bol rezervovat dostatocne zavcasu, aby som sedel pred platnom. Pri predstavovani zostavy spravila ziarovka projektora puk a na platne bolo vidiet hovno. Musel som sa otocit a pozerat na miniaturny televizorik na druhom konci krcmy. Kvoli zaostreniu zraku som si dal jeden pol deci, aj ked som bol autom. Potom som ich prestal ratat. Po tretom gole mi odisiel zvuk a po stvrtom obraz.

Prve co som rano spravil bolo, ze som okamzite hladal pohladom auto na parkovisku. Je zaparkovane na zvycajnom mieste. Jedna zo zahad, ktore v zivote nevyriesim. Je mi zle a mam okno velke ako XP.

3 komentáre:

Kozo povedal(a)...

Tak ma teší, že som si radšej zasúložil. Keby som to bol pozeral, tak ani opica ma nezachráni pred pokazeným dňom. Ešte že som neuveril nadšeným prognózam zapálených fanúšikov.

Anonymný povedal(a)...

Som hokejový fanda, nepijem až tak moc pri iritácii súperom, ale chápem tú fóbiu zo zaparkovania. Tiež som neraz zaparkovala presne tak, ako Ty. Ale Ty si chlap, sliepnik buda (kurnik šopa:-) ), takže to musíš mať v malíčku:-)

Žena od plotny povedal(a)...

v onen den mali tusim opicu vsetci. Po futbale by mali vyhlasit volno. Nie, ze by som to sledovala :-))