4.10.06

Nahovno

Uz par dni. Vsetko a vsetci ma vytacali. Nepomohol pardnovy alkoholicky reset mozgovych zarezov, nepomohli nove zarezy oznacujuce pocty pretiahnutych stetiek. Dnes som to pochopil, som obycajny, nevybureny, agresivny kokot.

Kamaratka ma poprosila porozpravat sa s jej dodavatelom, ktory jej rekonstruuje jednoizbovy byt, od juna s povodnym dvojtyzdnovym harmonogramom. Hlavne, ze mame pekny oktober.

Moje slova, jeho sebavedome ironicke uskrny. Moje hmaty a chvaty, jeho odovzdane bolestive usklabky. Strasne sa mi ziadalo pneumatickou klincovackou pristrelit mu dlane k stene, priemyselne balenie PUR peny natlacit do zadku, ta tusim 4 nasobne zvacsuje svoj objem po vytvrdnuti, tubu silikonoveho tesnenia vyliat na vlasy a na hrud napisat exterierovou, nezmyvatelnou farbou I LOVE JESUS & GRGA. Moc som jej nepomohol, trtko je asi PN a to som sa krotil a nepouzil jeho stavebne naradie.

Hlavne, ze sa citim lepsie a viem, ze nemam pozerat filmy typu Hostel. Skodi to mojmu pacifistickemu zmyslaniu.

11 komentárov:

Žena od plotny povedal(a)...

jaj grga. Musis krotit svoje emocie. Ale myslim si, ze po rekonvalescencii si s obnovou bytu chlapcek svihne...

Anonymný povedal(a)...

Grga, Teba mám za geneticky nevrodeného pacifistu, tak mi to tu nekaz takýmo kecami:) Nebuď pacifista a rob, čo Ti srdce a rozum káže!:) Ľudomilov máme na tomto svete dosť (aspoň tých prezentačných), ale Grgu P. len jedného!:)

Unknown povedal(a)...

janka z casu na cas som naozaj mierumilovny a svedkov jehovovych pred postou, ked sa ponahlam pre invalidny dochodok, neposlem rovno do pice, ze mi zavadzaju a zdrzuju, len jej poviem, teta osprchujte sa, pica vam smrdi az k prepazke :-)

Anonymný povedal(a)...

Až sa raz dožijem aj ja toľkého šťastia ponáhľať sa na poštu pre dôchodok, budú mi smrdieť okolo všetci, nielen tety-jehovistky; jediné nesmradľavé budú peniaze od štátu:)

Anonymný povedal(a)...

grga nemudruj tu a radšej povedz, či nemáš jedného voľného murára

Anonymný povedal(a)...

do kelu aj s grgom, som to ja germa tá anonymná

lizardik povedal(a)...

grga, slusna pracicka, si ta pozvem ked budem daco potrebovat vybavit, ja som to tiz na taketo veci makky, ale rad sa necham priucit :-)

Anonymný povedal(a)...

Som sa rozhodla, ze si dnes po Gejsi a Zakladnom instinkte 2 pozriem ten Hostel, aby som vedela, o com vlastne hovoris.

Daily Whinger povedal(a)...

pico, grga, dobre si mu nalozil. tak je to spravne. kazen musi byt. dovolte mi odejit!

Unknown povedal(a)...

kazen je to hlavni.
-
protoze za hodinu co?
protoze za hodinu ti jede vlak vole.
-
germa murarov by som do konca mesiaca potreboval aj desiatich, nech to stoji, co to stoji...

Anonymný povedal(a)...

haaaa, haaa, haa...
tam mas.
pozitivne na tom je, ze ked budes za tym murarom chodit az na to stvrte poschodie na chirurgiu po schodoch s dvoma kilami pomarancov denne, aspon zhodis tu jachtovu slaninu.