9.10.06

Stastie praje pripravenym

Skoncili prijemne teple dni. Dnes rano bolo este vidiet hviezdy, ked som sa vymotal z domu. Sychravy vietor mi skakal na krk a snazil sa mi vliezt na chrbat. Vytiahol som si kapucnu, vyzeral som ako obstarozny, prispaty rapper.

Sadol som do auta a isiel na pumpu natankovat plnu. Vrazil som sosak do nadrze a driemal, vyuzival som kazdu sekundu dospat kratku noc. Peniaze doma na stole, doklady tiez. Pumparku som ukecal, ze sa hned vratim, chcela do zalohy aspon mobil. To isto, este by si prezrela moj bohaty fotoalbum co si fotim pri kazdej sulozi.

Vyrazil som domov pre zabudnute veci. Na prvej krizovatke som to vsak otocil povodnym smerom. Mozu ma hladat podla videozaznamu. Auto kolegove, kapuca na hlave, kludne to mohol byt aj on.

Som na neho nasraty. Nemal mi dat minuly tyzden vypoved.

9 komentárov:

Žena od plotny povedal(a)...

no hovado. Na moj veru, dorite, hovado.

Anonymný povedal(a)...

Ak si tu pumparku neukecaval sulozou a ak ona nema tiez zvyk fotit si mobilom pri tej sulozi, tak sa da povedat, ze istu sancu mas:) O to vacsiu, ak si si ani pri sulozi tu kapucnu nezlozil:)

Anonymný povedal(a)...

Nuz, kamarat, sipim, ze ak by to bola pravda, nehodil by si to takto do eteru... Sa mi paci, ako Ti tu vsetci zeru tieto Tvoje fikcie... Nic proti, cita sa to dobre...

Nick povedal(a)...

S tebou nechcem robit :)

Kozo povedal(a)...

Divná firma, kde by Ti kolega mohol dať výpoveď. :))

lizardik povedal(a)...

no, tak tebe by som auto nepozical :-)

Anonymný povedal(a)...

ale dobry vplyv na ludi musis mat, ked ti odideny kolega auto pozicia. Char-zima? Ci ako sa to? One?

Anonymný povedal(a)...

Hehe, predpokladam, ze bud auto muselo ostat na pumpe a pre zabudnute veci isiel poklusom na vlastnych... alebo teda autom siel.. ale to len v prípade, ze sa este predtym aj pumparka dostala do toho fotoalbumu...v stave postcoitalnom nedomyslela ..?

Unknown povedal(a)...

nick - ani ja by som so sebou nechcel robit .-)
polepetko - ja aj poslednemu udrzbarovi hovorim kolega .-)
sasanka - zle predpokladas .-)