5.10.06

Pery

Nervozne som vsetko hodil na stol, mobil len len nepadol na mramorovu podlahu. To by bol tento mesiac druhy rozbity displej.
„Co si date?“, prisla otazka spoza ramena.
Jezisikrite, co je to za zadubenu kravu? Odjakziva si tu davam presso s mliekom. Asi nova, obzrel som sa.

A vtedy som sa posral. Taku hubu som nevidel ani nepamatam. Okamzite som sa jej chcel zahryznut do tych plnych cernosskych pier, v podvedomi som citil ako mi s nimi oblizuje zaluda. Uplne jak pubertak.

Kedze som jej furt neodpovedal co si dam, zopakovala otazku a usmiala sa. Oj. Tak u tej by som si fajku spravit nedal. Pri usmeve sa zblyslo ciernou tmou, taky pokazeny chrup sa len tak nevidi.

„Presso s mliekom“, vypil som ho celkom rychlo.

3 komentáre:

Anonymný povedal(a)...

Zuby sa pri tom aj tak nepouzivaju, sa nerob, ze o tom nevies. Staci zhasnut svetlo :-)

Anonymný povedal(a)...

zz: neviem, ale grga moze byt tak extremne vybaveny, ze by pri oral examination dievca chtiac nechtiac zubky pouzit muselo. Minimalne preto, aby si nevyklbila sanku ;-)

Žena od plotny povedal(a)...

niet horsie na cloveku ako kandel v hube. Neznasam smrad v ustach a kazove zuby.Ved by ti cicina smrdela. Dobre si spravil.
Ale mam kamaratku z Ugandy. Vysoka, cierna,kratke vlasy a velke hnede pery. Zuby ma biele. Ta by sa ti pacila :-)