21.10.06

Pregnanti

Vsetko ma fungovat podla istych pravidiel. Pregnantnych pravidel.

Pamiatkar nechcel ani pocut aby som na budove vymienal okna za mensie a energeticky vyhodnejsie, kurva, kto ma platit potom to teplo. Ked som sa pytal na zvacsenie priestorov, pozrel na mna ako na mimozemstana, k historickej pamiatke nieco pristavovat? Pregnantny kokot, za pamiatku to vyhlasili len preto, ze sa do tej chaty chodili najebavat partizani a pretahovali vsetky dedincanky v chotari. Minule mi to rozpravala jedna osemdesiatka, oci sa jej zacali lesknut tuzbou. Kontrastny pohlad, nadrzana, vysusena slivka.

Hned na to som utekal k hygienicke, mala pre mna par sprav. Nezacala dobre, ako prvu vytiahla novu vyhlasku podla Europskej unie. Vedel som, ze je zle. Potrebujem novy sklad. Co jeden, rovno dva, do kuchne. Snazil som sa jej vysvetlit, ze priestory a moznosti su dane existujucou historickou budovou. Presne tou istou, kde doteraz citit puch partizanskych zvratkov a semena. Velmi milo sa ma spytala, ci je problem pristavit maly skladik k budove, ked zaciname rekonstrukciu.

Tak k budove, kde aj skamenene partizanske hovno je viac ako skurvena statika. Hovno sa nesmie v ziadnom pripade menit, posunut a zmenit farbu, je zakonom chranene. Pregnatna pica ma svoje vyhlasky, pregnantny kokot svoje. Dam ich dokopy, bude im to isto fungovat ak plati, ze protiklady sa pritahuju.

Doma som zistil, ze mi specializovana firma, kde pracuju sami pregnantni kokoti, namontovali vchodove bezpecnostne dvere opacne. Vobec ich nesere, ze sa otvaraju rovno do steny. Hlavne, ze mi nechali fakturu na stole. Nevadi, aspon mi zacne dalsi tyzden pozitivne. Nic mi nezlepsi naladu tak, ako ked niekeho zjebem pod ciernu zem.

14 komentárov:

Anonymný povedal(a)...

Zjeb, Ty mozes SKORO vsetko .-)

Anonymný povedal(a)...

Tak ti treba :-P
Mozno si to zasluzis.

Anonymný povedal(a)...

Nuz, niekto potrebuje zjebat, dalsi vyjebat, alebo pojebat, ci jebat. Zivot je kruty. ;-)

Daily Whinger povedal(a)...

co ho dojebavate?

Žena od plotny povedal(a)...

"Nic mi nezlepsi naladu tak, ako ked niekeho zjebem pod ciernu zem." - velmi sympaticke.Dakujem za clanok, ktory sa ako jeden z mala na blogspote konecne da citat.

Unknown povedal(a)...

wyrus, uz si skusil tu jebacku? velmi prijemne, odporucam :-)

Anonymný povedal(a)...

Sa mu nespovedaj, sak si virus, nie?

Žena od plotny povedal(a)...

To neva, nech sa spoveda. Grga to precital aj tak max spolovice :-)

Kozo povedal(a)...

2virus: Za týchto okolností sa môžeš dobre dlho načakať, kým nájdeš. Ak nájdeš. Život je často o kompromisoch a táto oblasť nie je výnimka.

germa povedal(a)...

si ma normálne vyľakal! Ako prvé mi napadlo, že si tehotný!

Unknown povedal(a)...

katarina vidis do mna :-) virus mozno pise dobre ale moc vela, stratil som sa v tom, ako na hubach, po case nevies co v tom lese vlastne robis.

Žena od plotny povedal(a)...

virus: strat sa uplne ...?
Grga: jop, bolo to logisch, kto by to cital, preboha? :-))

Žena od plotny povedal(a)...

Ifko :-) Katarina = cicamica.

ANal doutnikem je lahodka. Este lepsie, ked su dva. Ale nie doutniky, ale obaly z nich. Vyskusaj. Ked uz mas problem s tou erekciou, isto pomoze a uspokoji.

Anonymný povedal(a)...

Ako to tak citam, je dost blbe pisat si svoj blog. Staci chvila a zasvini sa to v komentaroch uchylom. :-)