30.7.06

Caro komunikacie

Take sexy auto som zbadal na parkovisku, mat spravnu uchylku tak ho mozem robit do vyfuku. Zaujalo ma preto, ze na celnom skle malo obrovkym pismom napisane:
„Predam!“

Obehol som ho trikrat, trochu povyskocil aby som aj na strechu videl, lahol si na zem aby som si ho zo spodu prehliadol ale ziadne dalsie informacie som nenasiel. Ziaden kontakt, telefon, e-mail, meno, nic.

Na druhy den som sa zastavil znovu. Inzerat s tou istou vypovedacou schopnostou, nepribudla ani ciarka. S hrubou ciernou fixkou som mu na celne sklo dopisal odpoved:
„Kupim!“

Moze ma hladat.

8 komentárov:

maTilda povedal(a)...

dufam ze centrofixou :) a pre tento pripad treba mat taku zvlastnu fixu ktorej atrament nevypali ani 1500°C - pouzivame v robote na vzorky :) chces pre podobny pripad do foroty jeden kus?

Pecosita povedal(a)...

mozno by zabralo postavit si pri tom afte stanove mestecko, a pockat, kym sa predavajuci objavi, a potom vyjednat uzasne skvelu vyhodnu cenu za namahu vynalozenu na stanovanie. a ktohovie, na parkovisku mozno spoznas zaujimavych ludi ;)

Anonymný povedal(a)...

srandujes

Anonymný povedal(a)...

nie, nesranduje. to je grga. ja tomu verim :))

Anonymný povedal(a)...

a co ak to niekto napisal len tak, ako ty: Kupim.

Anonymný povedal(a)...

Ak to bola biela Toyota Yaris, tak by som vedela, kto ju predáva. Nedávno ju inzeroval na jednom blogu:-)

Anonymný povedal(a)...

Ak bolo az tak sexi, ze si ho fakt chcel...stacilo ku "kupim" pridat tvoj kontakt a ak majitel nezartoval, o par dni by si sa uz mozno vozil. Alebo aspon robil do vyfuku, v zavislosti na tom, na co by si mal prave chut .-)

Nick povedal(a)...

A ako to dopadlo? :)