13.7.06

Uprimny v kazdej situacii

Sedel som v bare a sledoval vecerne spravy na mrnavom televizore. Oznamovali, ze pocas dna skolabovalo z tepla 20 ludi, mrkol som na barmanku nech mi spravi dalsie pivo. Skolabovat z dehydratacie som nemienil.

Zacali sa trusit dalsi znami. Puchrik prekvapil najviac. Za tri mesiace tehotenstva jej kozy narastli o cislo, dve. Nech to tymto tempom pokracuje az do porodu. Mal som strasne nutkanie potazkat ten prirastok v dlaniach.

Tesne pred zaverecnou som skoncil oprety o barovy pult a viedol som filozoficke debaty s jednoznanym kopulacnym podtextom s barmankou. Cele to chcela odbit jednou otazkou:
„Preco sa mi venujes len ked si opity?“
„Lebo len vtedy si krasna.“
Mlcky mi spravila ucet a zavrela podnik.

5 komentárov:

Anonymný povedal(a)...

Fakt nepoznam zabavnejsieho "sviniara" ako teba, leda tak miksera :))

maTilda povedal(a)...

jo mr.grga`s lichotka :) len tak dalej. Rady zien co ta budu chciet visiet hompalajuceho sa v prievane za istu partiu mozno neporastu exponencialnym radom..
ale zase aspon je to uprimne...:)

Anonymný povedal(a)...

fajn sa takto zrána pobaviť :D)

Pecosita povedal(a)...

hehe, ja vravim, ty si take hovado, ale tebe sa to akosi da odpustit. divne ;)

Anonymný povedal(a)...

lichotnííík *-)))