17.7.06

Z rieky do rieky

Zena, ktora mi da na prvom rande je obycajna kurva a podla toho sa k nej aj spravam.
Zene, ktora sa hra na damu a neda mi na prvom rande, poviem nech sa pojebe sama a v zivote jej uz nezavolam.

Potom je tu eXtra kategoria , ktore mi hned nedaju a napriek tomu dalej hrame spolu jednu hru, takzvana krok za krokom. Ja sa ju snazim dobyt vsetkymi sposobmi ake existuju, podpasove nevnimajuc. Ona je vsak vzdy nad vecou, trochu povoli, potom pritiahne opraty, hra sa na urazenu, zase povoli, zase mi pleskne po ruke alebo po hube az kym sa nepriblizime k pozadovanemu cielu.

Poslednej herecky som sa pytal preco sa takto so mnou hra a stale mi odolava:
„Keby som robila to co ti na ociach vidim, davno o mna stratis zaujem.“
Mala pravdu.

Tieto hry ma bavia. Avsak len do urciteho casu. Ak mi neda do tohto casu v hlave mi to prepne a ziskam k nej kamaratsko-sestersky syndrom. Nedal by som jej zajebat ani keby ma budila vlhkou pickou pod nosom. Vela veci ma zostat v rodine ale jebat vlastnu sestru necham tvrdsim povaham.

Herecku som bol dnes navstivit po nejakej dobe. Privitala ma tricku tkanom na rovnakom stroji ako robia rybarske siete. Na svoje pevne dvojky nepotrebuje podprsenku, nemala ju ani dnes. Bradavky jej cez tu riedku latku svietili ako semafory na zeleznicnych priecestiach. V tom momente by ma vsak viac vzrusil pestovany a upraveny chlap ako ona. Jej feromony uz nespustaju retazovu, neovladatelnu chemicku reakciu v mojom hormonalnom systeme. Je to dalsia kamaratka do zbierky zbytocnych kontaktov a strateneho casu. Svoju sancu presrala.

16 komentárov:

Pecosita povedal(a)...

kto zavaha, nesexuje.

Anonymný povedal(a)...

To Ty si presral svoju šancu... :-)

Silviah povedal(a)...

Na jej vlastné šťastie (si to - ako hovoríš - presrala).

Anonymný povedal(a)...

buď rád, že si ju presrala a nie v tvojej posteli :D)

Pecosita povedal(a)...

germa: ja skapem z teba :Da bude zo ska ska ska skapata ryba ;)

maTilda povedal(a)...

a to je to popohodove koktanie..to ju devcatko nase chutne zase prejde :)
grga - pozname take, funguje to aj naopak..z chlapa z ktoreho by som predtym isla umriet ked sa ma co i len dotkol sa stal asexualny bratsky objekt..zaujimava je iba jedna vec, akonahle to u mna prehupne nevratne do tejto roviny, druha strana za zacne okamzite zo vsetkych zmobilizovanych sil snazit, aby to z nej vydolovala spat. Je to to iste aj opacne?

Anonymný povedal(a)...

Mozno si ju presrat chcela a v podstate to bol ucel hry. :-)

3/4 povedal(a)...

...a mozno len potrebovala skoro brata. Lebo ju otravuje nejaky dalsi pripad podobny tebe.;-)

Anonymný povedal(a)...

Prvý krát som čítal ráno, super bolo, ako tá najlepšia ranná stolica.
Druhý krát čítam teraz, ako tá najlepšia borovička dolu hrdlom.
Štýl.

Anonymný povedal(a)...

Ja sa spytam inak: Da sa neprejebat sanca zajebat si? Logicky nie ;))

Anonymný povedal(a)...

Akoze sorry, ale tento spot urcite nepisal Grga Pitic. Napriek slovniku je prilis rozumny a hlboky...

Anonymný povedal(a)...

ruziklan: Urážaš Grgu? Chceš povedať, že je inak sprostý? Aby ťa nevyzval na feróvku, more! :))

Nick povedal(a)...

hehe :)

Anonymný povedal(a)...

zajimave postrehy. fenomenalni

Pecosita povedal(a)...

vurdo: ze more...to som tusim este napisane nevidela ;)

Anonymný povedal(a)...

pecosita: ja poznam, ze kto zavaha, ten masturbuje