4.7.06

Raegge

Prave v tejto chvili som mal skakat a prezivat hudobny orgazmus na festivale v Ceskom Brode na kapelu Manu Chao. Mohol som hucat pre mna nezname spanielske texty s povedomym popevkom - tequila, sexo, marijuana. Listok sa na mna smutne pozera zo stola. Mohol som ho aspon predat a pozvat nejaku stetku na kavu.

Ak sa ani na Pohodu a ine naplanovane letne akcie kvoli tej skurvenej robote nedostanem, necham skrachovat cely podnik a pojdem okopavat konope indicke co mam zasadene na miesto paradajok v zahrade. A bude mi fajn.

27 komentárov:

Pecosita povedal(a)...

ta odvedla: idem bonzovat

grga: hahaha, sa smejem, bo sme sa pred chvilou bavili,ze by sme ta so sebou na pohodu vzali ;)))

Pecosita povedal(a)...

TEORETICKY :D

maTilda povedal(a)...

bude. potom zavolaj. pojdem okopavat s tebou. pomozem aj trhat a susit. mam sadu na prezitie - fasajo papieriky, kombajn a hookahs..

to pecosita - kludne bonzuj..;)

Pecosita povedal(a)...

ta odvedla: si sa nepochvalila nadobickom ;))

Unknown povedal(a)...

vy dve ste si vzdy tak dobre rozumeli? .-)
pecosita zobrat ma nemusis, staci ked mi tam zoberies bahno, jedno, dve, slovom dvanast
odvedla moze byt

maTilda povedal(a)...

to cositka - to vies bejby, nechcem ta kazit :).. grgu uz nepokazim, my sa uz mozeme v nasej skazenosti iba navzajom vysperkovat..

to grga - nie, kym sme sa nepoznali, rozumeli sme si podstatne horsie :)
a okej, najdem v pivnici este stojany na susenie a slamak dychajuci atmosferou nech mi nezhoria usi a mozeme ist na vec. dufam ze mas aspon poriadny bezninovy zapalovac, nech si to potom nepripalujeme zapalkami.

Anonymný povedal(a)...

Ľudia moji boží, a to vy sa nebodaj rozprávate o tej halucinogénnej cigarete mariške?? To som už veľakrát chcel vyskúšať, ale vždy som sa bál... ;))

Anonymný povedal(a)...

to je ta dnesna mladez! shit,fak,satan,sex,drogy,vrazda,znasilnenie! no nic... idem kuknut southpark, cast "bol som pojebany do riti" peace, love, empathy :)

Anonymný povedal(a)...

I would hereby like to make it publicly known that marwin is in no way to be affiliated with my name nor anything to do with me.

Unknown povedal(a)...

winettou: radio bemba sound systems
nalinkoval som jednou youtube video s koncertu ked nevies najst ten disk

vurdo: nerozpravaj mi tu cudzou recou, lebo neviem ci mi nadavas, aby si pre istotu ban nedostal

marwin: v prvy den kramov radsej do riti

odvedla: ked bude lesbicky sex tak ma zavolajta, strasne dobre sa na to pozera :-)

maTilda povedal(a)...

grga - jasne, sadnut si, ujedat z popcornu, slintat a skusat sa pridat.. takych by bolo..preco myslis ze by som riskla take vyrusovanie krasnej intimity?

Unknown povedal(a)...

medzi dvomi vlniacimi sa , vonavymi, erektivnymi zenskymi telami posobi spoteny a smradlavy chlap ako sperk a zeny maju sperky rady

maTilda povedal(a)...

lenze sperk v podobe spoteneho smradlaveho chlpateho chlapa medzi dvoma vonavymi, hladunkymi zenskymi telami posobi nanajvys ako velmi rusivy element..a disharmonia je neziaduca..

Unknown povedal(a)...

na protiklade je zalozena nasa existencia, hadam nechces zmenit podstatu vesmiru? .-)

maTilda povedal(a)...

nie, ale velmi rada si nerusene vychutnam mimovesmirnopodstatnu chvilku..potom su ine akcie kde su chlapi vitani :) napr.
"..sundej si saty, necekej cas rychle leti, citis jak z nebe pada na vlasy nam sul. to panbuh place pro svy opusteni deti vseho moc a stejne jen pul. tak radsi udelej mi to co mam rad(a), to co se mi libi udelej mi to co mam rad(a) ted najednou.."

Unknown povedal(a)...

tieto poeticke vyrazy, kvoli tomu som nezmaturoval. to o jebacke hovoris? na vlasy nam pada sul, to by mohol byt neumyty, neoholeny zensky rozkrok, naturalizmus este zije.

maTilda povedal(a)...

hehe :)) to som pouzila akurat bliakaciu pjesenku z radia :) ale v podstate mas pravdu.. treba veci nazyvat pravymi menami, je to kratsie, takze ano o bohapustej jebacke..

Anonymný povedal(a)...

Nechcem rusit vasu sexparty s maryskou, ale ak nikoho z vas nenajdem na Pohode, urcite vyronim jednu slzu z oka. ;o)

Unknown povedal(a)...

v termine 14.-15.7. zhuleny grupak na letisku pod sirim nebom, v pripade nepriazniveho pocasia v stane, beriem

maTilda povedal(a)...

okej, do 15 rana to rozpumpujte, ja 14 este skusam, takze sa k vam napadne vmiesime v najlepsom..

Anonymný povedal(a)...

Decka, nemate co robit, ked tu iba prazdnu slamu mlatite? ;-)

Anonymný povedal(a)...

Sorry za tie cudzie reči, ale o piatej ráno sa človeku pritrafí kdejaká myšlienka :))

Unknown povedal(a)...

vurdo mame pre taketo stavy pochopenie
maia ty si zacala so slzami, co spravit aby to prazdne reci neboli?

Pecosita povedal(a)...

tu sa riesi poezia, nazyvanie veci pravymi menami a harmonia mojho tela s telom tej odvedla? dooobre, mozem s pridat? ;))) alebo, ze by som chcela o tej bohapustej jebacke?
vurdo: tvoj oznam sa minul ucinku, nejako furt neverim, ze snou nic nemas ;)))

Anonymný povedal(a)...

To sa pytas mna? :-) Trochu kreativity, ci uz ide o jebacku, alebo umenie predsa nezaskodi. ;o)

Anonymný povedal(a)...

grga,to o čom píšeš tu je jednoznačne...
ale ty vieš o čom a čo....

Pecosita povedal(a)...

prides, draha? ;))) dlho sme sa neto.