20.7.06

Zlta je dobra

Je radost mat kupalisko par metrov od kancelarie. Masochizmus, neustale premahanie sustredit sa na komercne zalezitosti, zatial co vonku sa premava materializovane bozstvo.

Doobedna kava v bufete so spravnym vyhladom, obed vo forme langosa v bufete na opacnej strane spravneho vyhladu. Pokladnicky na vstupe mi uz na pozdrav ani neodmavaju a nepytaju vstupne. Mozgovy mok dosahuje bod varu, ak sa vrhnem do bazenu budem sycat ako papinak.

Riskol som to. Odrazil som sa a snazil preplavat pod vodou celu dlzku. Bolo to na knap, kyslikovy dlh som si vybral na rovnaku dobu ako hypoteku. Zacal som lapat po vzduchu. Vynoril som sa na dotyk okraja. Okraja, na ktorom sedeli navstevnici a macali si nohy. Mal som to stastie umiestnit miesto vynoru v rozkroku obstojnej styridsiatnicky.

Usmiala sa na mna a bez rozpakov sedela s roztiahnutymi nohami ako dovtedy. Oci som mal vo vyske jej pice. Nedavno vyliezla z vody, zlte plavky boli igelitno priesvitne. Susku jej zdobil prales dlhych, ciernych chlpov vyliezajucich spod plavebneho uboru vsetkymi smermi. Na neudrziavanej luke velka trava. Tak to dopadne ked statok nema majitela. Aspon cesticku pre traktor by mohla mat vyjazdenu.

11 komentárov:

Pecosita povedal(a)...

aka "chutna" metafora ;)ta s tym traktorom.

Terra povedal(a)...

heh..u teba by som ocakavala vacsie stastie pri vybere vynoru :)))

maTilda povedal(a)...

lenze grga je stary labuznik :) medenka, minule sucho konstatoval ze naturalizmus este zije, teraz to mal so vstupenkou priamo do prveho radu.. len si sahnut..heh..

Anonymný povedal(a)...

grga, a bol by si býval radšej, keby tie nohy bola zovrela?

Unknown povedal(a)...

mala ich este viac pootvorit, macajuce chodila vytiahnut z vody a polozit ich na rovnaku uroven ako sedela.
ruky by som spojil ako pri prvom tempe plavajuc prsia. vnoril ich do hustiny a tempo dokoncil. rozhrnute liany by ukazali ake typy traktorov je mozne zaparkovat .-)

Anonymný povedal(a)...

:D) :D) :D)

Silviah povedal(a)...

prasa jedno...
Nemá to ani trochu úcty k starším!
To sa Ti oháňa traktorom, keď sa s Tebou nevynoril!

Anonymný povedal(a)...

grga, ma napadlo, že ty vôôôôôôôôôbec nemôžeš mať skúsenosti so ženami tohto veku. Sú neprebádané ako džungľa, dychtivé po objavoch a vďačné za vynorenie ....

Anonymný povedal(a)...

nikto nevie, aka hlboka tam bola voda. mozno sa traktor postupne vynaral.

maTilda povedal(a)...

lenze ono traktory sa nevynaraju.. a uz vobec nie postupne..

Anonymný povedal(a)...

jede traktor.. je to zetor...
*-))