7.7.06

Suseda

Byva o par poschodi vyssie. Je v krasnom vyrazkovom veku, cisty adolescent. Je vsak jedina, ktora ma z tejto vekovej kategorie vo vytahu nezdravi „Dobry den.“ a netituluje „Ujo.“. Vzdy mi povie: „Ahoj.“ a krasne cudne pri tom klopi oci, clovek by povedal, neposkrvnena bytost, ruky smatralky prec a zober ju pod svoje ochranne kridla.

Chcel som jej dat par rad, nech ju neprefacka prvy zivotny omyl. Rozni wannabe mafioso sa okolo nej krutia, otcovia podnikatelia za vodou, mladi sa hraju na drsnakov. Modu maju taku prijebanu, nohavice ako keby mali hemeroidy velke ako kuchynska zastera, spustene medzi kolena. Chcel by som ich vidiet v tom utekat, spravim konflikt ked ma najblizsie naseru svojim pubertalnym sebavedomim.

Krutila sa ako panna pred prvou sulozou, ked som jej vysvetlovat podstatu dojenia tychto panackov. Nech si uzije kym moze. Stale opakovala, ze ona to nevie, pride jej to take sebecke. Tak som prehodil temu a zacal sa bavit vo vseobecnej rovine.

To ju uvolnilo a pomaly to z nej zacalo padat. Jeden z nich jej plati autoskolu, dalsi kupuje najnovsie goodyear adidas tenisky, posledny ju zavolal na dovolenku pri mori. Toto vsetko berie ako samozrejme.
Pojebe sa ked je pekna?

Ak toto vyuzivanie nie je podla nej dojenie zdrojov, chcel by som vidiet jej obet ked svoj talent rozvije do plnej sirky. Je to typ, ktory cloveka presvedci, ze je to pocta zruinovat sa kvoli zenskej. Financne aj psychicky.

Mrchy sa neprofiluju vekom, mrchy sa rodia. Asi som sa zalubil.

6 komentárov:

Anonymný povedal(a)...

Vcera Patnastka rozpravala o tom, ako sedeli s kamoskami na kofole a nejaky typek ju zacal otravovat, ze by mala robit modeling a chcel, aby mu poslala MMS. Na moju poznamku reagovala, ze ci si myslim, ze ona nedokaze odpalit styridsatrocneho chrapuna. :-)

Anonymný povedal(a)...

A zacnes pisat aj romanticke basnicky? :)

Terra povedal(a)...

asi sa opakujem ako u 3/4ho ale teda...nozbohom...

Nick povedal(a)...

A mozno to niekedy za to stoji :)

Anonymný povedal(a)...

grga bacha, o peniaze prídeš skôr ako ich zarobíš... len ty radšej okukuj na kupku a píš o tom :D)

maTilda povedal(a)...

he.. a myslis ze si bude mrsia suseda dobre s malanolou vychadzat? v poslednom case mas dake roztrepane srdce mr. grga..