6.7.06

Cyrilko a Metodko

Krestansky sviatok som oslavil ako sa patri, ocumovanim zenskych zadkov, ceckov a vedenim bohemskych reci.

Ocitol som na druhej strane, teda bol som vyvenceny. Cakala ma vyvalena pri jazere, stavim sa, ze si tu pozu skusala cely cas kym som sa objavil. Vedela co ma vytrcit a ako stiahnut brucho. Chvilami som sa bal, ze zabudne dychat, povedal som jej nech sa na to vysere, z profilu ma kozy stale dalej ako brucho tak je v pohode.

Deky na brehu rozlozene pravidelne ako spartakiadne znacky na Strahove. Na vedlajsej lezala symaticka mrcha opalujuca sa hore bez, v tagacoch. Tangace extremnej verzie, tzv. snurkove, okolo pasu snurka, v riti snurka, predok o sirke troch snurok. Kozy stoporene ako pri orgazme. Radost pozerat, tak som cumel. Dlho som cumel. Ked to mojej spoluopalujucej zacalo liezt na nervy, spytala sa ma ci som sa jej kukol do tvare. Kokos, aka skrata.

Marketing zapracoval, zvyraznila co mala. Obal predava, skoro som kupil.

Obohateny touto skusenostou som zacal skladat idealnu mrchu zo vsetkych pritomnych. Spoluopalujuca ma fantasticke nohy a najerotickejsie chodidla na svete. Vie s nimi narabat lepsie ako vacsina stetiek inymi nastrojmi uvolnenia.

Skoncil som vsak tam kde som zacal. Zlozil som cele telo, ale bez hlavy. Ziaden ksicht ma nezaujal. Na to som si povedal, ze mi jebe z toho tepla a rozmyslam nad picovinami. Slahol som sa do vody, zobral spoluopalujucu sa na zmrzlinu a kochal sa nad jej sexy nozickami v sandalkach.

Tak to ma byt, zenska ma mat len jednu zaujimavost, keby bola dokonala, rychlo by sa mi zunovala.

10 komentárov:

Anonymný povedal(a)...

Ako vidim, moje rozhodnutie nechodit na verejne priestranstva v plavkach, aby ma nejaki kokoti neocumovali, je spravne. ;-)

Pecosita povedal(a)...

maika: ja som to vcera s celou stvorkou riskla a vies co? zistila som, ze na tom nie som najhorsie. bud sme sa vyvalili v casti, kde aj priemer vyzeral ako vyyysoky nadpriemer, alebo...alebo neviem

grga: nad hlbkou poslednej vety budem premyslat ese minimaaalne....pat minut ;)

Anonymný povedal(a)...

Ci uz vyzeram ako dokonala, alebo nedokonala je jedno, ocumovanie je ocumovanie a ja sa nan teraz necitim. :-)

Pecosita povedal(a)...

kaslat na nich....:) na ocumovacov...;) teda, ja ich mam riadne na haku, ale je jasne, ze sa lepsie citim doma v zahrade ;) teda, kym tam nepridu dozadu robosi robit cestu,ako minule..mrchy jedny chlipne

Pecosita povedal(a)...

hnusobka: chliiipaak, ale treba ho chapat, ona take "legalne" nevidi ;)))

maTilda povedal(a)...

hehe :) mozno by si sa Cositka divila co niektori farari vidia legalne :), rozhodne nezostavaju iba pri prsiach, idu hlbsie po podstate :) u nas u babky na dedine mal farar 3 sutomba deturence ked sa na to prislo chudaka ho dakam odvelila ta ich armada cirkevna..a sa po nom zem zlahla :)

Anonymný povedal(a)...

Viete aky je rozdiel medzi fararom evanjelickym a katolickym?
Prvy susi plienky na dvore a druhy na povale.

Anonymný povedal(a)...

ja len že - ako sa ti tu baby dobre cítia grga - tak nejako uvoľnene... kecajú v ktorúkoľvek hodinu ;o)))

Pecosita povedal(a)...

hnusoba, ako kebz si si nebola baba :D

Unknown povedal(a)...

vidim, ze mate same pozitivne skusenosti s fararmi, farari su skryte talenty.

kedze tu citit clovecinu, tak si tu veselo uvolnene kecate.