7.6.06

Charizma

Dnes nuda a klise. Zaciatok tyzdna v znameni porad.
Dostal som od sefstva zjeba, nedodrzujem naplanovane cisla. Ziskovost nekopiruje naplanovanu ciernu krivku, blizi sa k cervenej ciare, prilis vysoke mzdove naklady. Mam s tym nieco robit, okamzite.

Tak som okamzite vyjebal dve zenicky v postproduktivnom veku. Nedavno oslavovali styridsiatku a zacali mi zakladat odbory. Demokraciou si firmu rozvracat nenecham.

Jedna z nich, s tou vacsou papulou mi oznamila:
„Pan riaditel, mate sice charizmu, ale ste strasny kokot.“
Charizmaticky kokot, to si musim zapamatat.

5 komentárov:

Anonymný povedal(a)...

tak toto si (za)pamätám aj ja.

Anonymný povedal(a)...

hodil by si sa k nam do kancelarie, pekne by sme sa vynimali, trojka ako vysita charizmaticky kokot, militantna technokratka a zmurkajuci dunco..

Anonymný povedal(a)...

tak ti dik, a to som bola doteraz tvoj sympatizant: posproduktívna ženička, wqw, tiež kedysi charizmatickááá enjoy

maTilda povedal(a)...

charizmaticky kokot je vzdy lepsi ako necharizmaticky kokot..

Anonymný povedal(a)...

Mňa by teda skôr zaujímalo, komu si pridelil tú robotu, čo robili tie 2 starožitnosti? Sebe?:-)
A fakt nechápem, ako si doteraz mohol trpieť vo firme niečo také prííííšerne staré:-) Ja mám síce len 52, ale tiež by som vo firme netrpela nejaké štyridsiatky:-))
Mám len chalanov do 25:-)