14.6.06

Kazdy o tom svojom

Dnes som vtrhol do na kancelarie kamarata Podnikatela. Dari sa mu, prasa v zite. So spolocnikmi robia kvalitny lobbing a ziju na statnych zakazkach. Aj teraz do volieb im maju jednu taku odklepnut, tak sa mu pcham do riti vsetkymi otvormi. Nech mi da omocit zobak ako by povedal Krstny otec. Musim pestovavat svoje konicky – kurvy, chlast a chlebicky.

Vletel som tam bez zaklopania, vynimocne mu nefajcila pod stolom jeho ceckata sekretarka. Jej silikony su ziadanym artiklom na vsetkych firemnych hrach, stavaju sa standardom v urcovani velkosti muzskych dlani. Komu sa nezmesti cecok do ruky je sam nedorasteny cecok.

Dnes mal byt den D a malo byt o zakazke rozhodnute.
„Tak co, dostali ste to?“, vypalil som na neho namiesto pozdravu spomedzi dveri.
On sediac za stolom, hlava v dlaniach, ani nezdvihol zrak a odvetil:
„Nedostali, uz tri tyzdne nam to meska.“

Kurva ake tri tyzdne. Co to trepe. Potom ma osvietilo.
Bude sa znovu pit a oslavovat, narodenie dalsieho prirastku a ked bude rodicka sikovna, bude aj svadba. Jej dve predchodkyne boli nemehla, zostali po nich len fotky spolocnych deti na stole a trvaly prikaz na uhradu vyzivneho.

Ja len dufam, ze na oslave prirastku si znovu otestujem silikony, zda sa mi, ze mi v poslednom case podrastli dlane.

5 komentárov:

maTilda povedal(a)...

ufff :) som si vydychla, takze ten "hlboko filozoficky stav" bol docasny :) znova je ti krasne rozumiet, slovko po slovku :)
a mnoho stastia pri omacani zobaka ..:)

Anonymný povedal(a)...

firemné hry hovoríš? no len aby sa nenarodil černoško... alebo rovno pes...;o)

Anonymný povedal(a)...

silikony - mal si to už v rukach? Nevrzga to?

Unknown povedal(a)...

ty odvedla - ja filozofujem stale, ale len tak plytko

hnusoba - mulatky rules

armin - to akoze skumam ci mam cukrovku?

germa - nevrzga, len tie jazvy vadia

Anonymný povedal(a)...

grga a tie ine jazvy ti nevadia?