4.6.06

Dnes je krasny den

S narodeninovym darom som to prehnal. Vypovednu hodnotu mal fantasticku, urazila sa a otrieskala mi ho o hlavu. Doslova. Ludia naokolo pozerali na talianske vyvrcholenie hadky. Muz bity zenou.

Rano som si bol pozicat psa, kazda zenska zdementie ked vidi male, mile zvieratko. Vyvencil som obe naraz. Romanticka prechadzka lesom zabrala. Les, ticho, nikde ani nohy, je to len na drzosti kde clovek pritlaci na pilu. Najlepsie su platany, maju hladsiu koru, ktora je setrnejsia k zenskym chrbatom.

Vybornu naladu mi nepokazi ani pruderny admin, ktory stiahol mikserovi posledny clanok za pouzivanie vulgarizmov. Kokot.

5 komentárov:

Anonymný povedal(a)...

A kde sú v tom článku tie vulgarizmy?:-)

Anonymný povedal(a)...

vulgarny ten clanok nebol celkom iste, iba tak obycajne blby a hlavne staromodny - l'epater le bourgeois alebo beat generation sa uz dlho nenosi, ale blava bola vzdy pozadu ;-)

Unknown povedal(a)...

nosi sa trvala blbost

Anonymný povedal(a)...

to je pravda, len nie kazdy ju tak usilovne ukazuje

Anonymný povedal(a)...

tak toto bol mikserov vulgárny článok?!